Pregled bibliografske jedinice broj: 582136
Metodički pristup filmu u nastavi hrvatskoga jezika nižih razreda osnovne škole
Metodički pristup filmu u nastavi hrvatskoga jezika nižih razreda osnovne škole // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 15-16 (2006), 1-2; 123-132 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 582136 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodički pristup filmu u nastavi hrvatskoga jezika nižih razreda osnovne škole
(METHODOLOGICAL APPROACH TO TEACHING FILM IN TEACHING CROATIAN FOR YOUNG LEARNERS)
Autori
Bjedov, Vesna
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 15-16
(2006), 1-2;
123-132
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
film; nastava hrvatskog jezika; školska interpretacija; integracijsko-korelacijski pristup; problemski pristup
(film; Croatian language class; primary school)
Sažetak
U suvremenoj se nastavi hrvatskoga jezika daje prednost metodičkim pristupima koji u središte pozornosti stavljaju učenika. U nastavi je filma u prvome planu filmska kultura koja podrazumijeva ostvarivanje odgojnih i filmskoobrazovnih ciljeva, a ostvaruje se na metodičkim načelima nastave filma. U nižim se razredima osnovne škole filmu pristupa literarno-dramski, ali je također važno posvetiti pozornost filmskim osobitostima. U članku se govori o primjeni nekoliko metodičkih pristupa u nastavi filma nižih razreda osnovne škole. Riječ je o školskoj interpretaciji, koja daje naglasak interpretativnoj razini filma, zatim o problemskome pristupu koji implicira stvaranje problemske situacije, zapažanje, isticanje i istraživanju problema te o korelacijsko-integracijskome pristupu koji se temelji na uspoređivanju i raščlambi povezujućih sastavnica književnoga i filmskoga djela.
Izvorni jezik
Hrvatski