Pregled bibliografske jedinice broj: 582116
Lako mentalno retardirani učenici s dodatnim oštećenjima i njihova odgojno-obrazovna integracija
Lako mentalno retardirani učenici s dodatnim oštećenjima i njihova odgojno-obrazovna integracija, 1985. (ostali članci/prilozi).
CROSBI ID: 582116 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Lako mentalno retardirani učenici s dodatnim oštećenjima i njihova odgojno-obrazovna integracija
(Students with mild mental retardation and their integration into regular systems of upbringing and education)
Autori
Mavrin-Cavor (Igrić), Ljiljana ; Levandovski, Dubravka
Izvornik
Reforma odgoja i obrazovanja djece s teškoćama u razvoju - okrugli stol
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostali članci/prilozi
Godina
1985
Ključne riječi
laka metalna retardacija; odgojno-obrazovne ustanove; odgojno-obrazovna integracija; edukacijska inkluzija
(mild mental retardation; institutions for education and upbringing; educational inclusion; educational integration)
Sažetak
Cilj je ovog ispitivanja da se analizira stanje u odgojno-obrazovnim ustanovama za lako mentalno retardiranu djecu na području Zagreba u odnosu na broj, dob i spol učenika s dodatnim oštećenjima, u odnosu na vrste oštećenja, kao i na tip smještaja učenika. Osim toga, želi se ukazati na potrebu diferenciranih oblika u odgojno-obrazovnom procesu lako mentalno retardirane djece.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija