Pregled bibliografske jedinice broj: 582081
Sažetak doktorskog rada: Komparativna analiza strukture stavova roditelja prema polaznicima škole za mentalno retardirane i djeci bez somatopsihičkih oštećenja
Sažetak doktorskog rada: Komparativna analiza strukture stavova roditelja prema polaznicima škole za mentalno retardirane i djeci bez somatopsihičkih oštećenja // Prijmijenjena psihologija, 2 (1981), 4; 223-224 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, znanstveni)
CROSBI ID: 582081 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sažetak doktorskog rada: Komparativna analiza strukture stavova roditelja prema polaznicima škole za mentalno retardirane i djeci bez somatopsihičkih oštećenja
(Comparative analysis of parental attitude structure towards attendants of school for mentally retarded children and towards children without somatophysical disabilities)
Autori
Mavrin Cavor (Igrić), Ljiljana
Izvornik
Prijmijenjena psihologija (0351-2657) 2
(1981), 4;
223-224
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, znanstveni
Ključne riječi
stav roditelja; djeca s teškoćama; socioekonomski status; neurotska reakcija
(parental attitude; children with disabilities; socioeconomic status; neurotic reaction)
Sažetak
Glavni cilj rada bio je da se utvrde razlike u strukturi stava roditelja mentalno retardirane djece i roditelja djece bez somatopsihičkih oštećenja. Te su relacije promatrane u odnosu na neke elemente socioekonomskog statusa obitelji i neurotske reakcije roditelja. U tu svrhu je ispitan uzorak od 760 roditelja učenika prvih razreda redovne osnovne škole na teritoriju SR Hrvatske i 155 roditelja učenika škole za mentalno retardirane u SR Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
Napomena
The main goal of this paper was establishing differences in attitude structure of parents of mentally retarded children and parents of children with no somatophysical disabilities. These relations were viewed in the light of some elements of socioeconomic status of the family and neurotic reactions of parents. With that goal, a sample of 760 parents of students attending first grade of regular elementary school in the Republic of Croatia and 155 parents of students attending the school for mentally retarded children in the Republic of Croatia was examined.