Pregled bibliografske jedinice broj: 581840
Povezanost kvalitete prijateljstva, poznavanja prijatelja i uzajamnog odnosa kod učenika 4. razreda osnovne škole
Povezanost kvalitete prijateljstva, poznavanja prijatelja i uzajamnog odnosa kod učenika 4. razreda osnovne škole, 2012., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet Osijek, Osijek
CROSBI ID: 581840 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost kvalitete prijateljstva, poznavanja prijatelja i uzajamnog odnosa kod učenika 4. razreda osnovne škole
(Correlation of quality of friendship, knowledge between friends and mutual relationships between students in the 4th grade of elementary school)
Autori
Tešija, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet Osijek
Mjesto
Osijek
Datum
26.03
Godina
2012
Stranica
27
Mentor
Duran, Mirjana
Neposredni voditelj
Velki, Tena
Ključne riječi
kvaliteta prijateljstva; poznavanje prijatelja; uzajamni odnos
(quality of friendship; knowledge of friends; a mutual relationship)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja je bio ispitati povezanost kvalitete prijateljstva, poznavanja prijatelja i uzajamnog odnosa kod učenika četvrtih razreda osnovne škole. U istraživanju smo koristili dorađeni Parkerov i Asherov upitnik kvalitete prijateljstva, Diazov i Berndetov upitnik kojim se provjerava djetetovo poznavanje prijatelja te sociometrijski postupak. Istraživanje smo proveli s učenicima četvrtih razreda dvije osnovne škole. Uzorak je činio 71 učenik i to 43 dječaka i 28 djevojčica. Rezultati istraživanja su pokazali da postoji statistički značajna pozitivna povezanost između kvalitete prijateljstva i poznavanja ličnosti prijatelja dok između kvalitete prijateljstva i uzajamnog odnosa prijatelja ne postoji statistički značajna povezanost. Također, rezultati nisu pokazali da djevojčice imaju kvalitetniji prijateljski odnos u odnosu na dječake.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek