Pregled bibliografske jedinice broj: 581585
Priručnik za kvalitetu kao katalizator razvoja visokog učilišta: Primjer Sveučilišta u Zadru
Priručnik za kvalitetu kao katalizator razvoja visokog učilišta: Primjer Sveučilišta u Zadru // Kvalitetom do uspješnog društva: Kvaliteta za najbolji učinak / Čehajić-Labaš, Dunja ; Štajdohar Pađen, Olga (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2012. str. 22-22 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 581585 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Priručnik za kvalitetu kao katalizator razvoja visokog učilišta: Primjer Sveučilišta u Zadru
(Quality Assurance Manual as Catalyst of Development in a Higher Education Institution: The Case of the University of Zadar)
Autori
Đurđević, Goran ; Ćubela Adorić, Vera
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Kvalitetom do uspješnog društva: Kvaliteta za najbolji učinak
/ Čehajić-Labaš, Dunja ; Štajdohar Pađen, Olga - Zagreb : Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2012, 22-22
Skup
12. Hrvatska konferencija o kvaliteti: 3. znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu
Mjesto i datum
Brijuni, Hrvatska, 10.05.2012. - 12.05.2012
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
visoko učilište; priručnik za kvalitetu; ciljevi razvoja
(higher education institution; Quality Assurance Manual; developmental goals)
Sažetak
Kao temeljni akt sustava osiguravanja kvalitete na visokom učilištu, priručnik za kvalitetu trebao bi služiti osiguravanju i unaprjeđivanju svih vidova djelovanja učilišta i, u tom smislu, reflektirati i pridonositi njegovoj razvojnoj orijentaciji prema ciljevima znanstvene, nastavne, stručne i upravljačke izvrsnosti. Ovaj rad donosi prikaz rezultata analize priručnika za kvalitetu na Sveučilištu u Zadru, odnosno njegovim pojedinim sastavnicama. Kao pokazatelji (i) razvojne orijentacije korišteni su, između ostalog, planiranje revizije studijskih programa, praćenje osposobljavanja i napredovanja nastavnog i administrativnog osoblja, periodična analiza sustava osiguravanja kvalitete, kontinuirano provođenje unutarnje prosudbe, aktiviranje svih dionika u sustavu itd. Uz očekivanu sličnost među aktima pojedinih sastavnica, kao i njihovu načelnu podudarnost s relevantnim nacionalnim i europskim aktima i standardima kvalitete, utvrđene su i određene razlike u definiranju uloge sustava osiguravanja kvalitete u postizanju razvojnih ciljeva. Također, uočeni su i neki nedostaci (npr. nedostatak mehanizama za kontinuiranu reviziju studijskih programa, nedefiniranost načina provedbe unutarnje prosudbe, neuključivanje svih dionika u sustavu) koji upućuju na potrebu revizije kako bi se sustav osiguravanja kvalitete poboljšao i unaprijedio.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija