Pregled bibliografske jedinice broj: 581463
Kompetencije učitelja primarnog obrazovanja za poučavanje glazbe
Kompetencije učitelja primarnog obrazovanja za poučavanje glazbe // Didaktički izazovi : knjiga sažetaka = Didactic challenges : book of abstracts / Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela (ur.).
Osijek, 2012. str. 99-99 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 581463 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kompetencije učitelja primarnog obrazovanja za poučavanje glazbe
(Competence of primary school teachers to teach music)
Autori
Šulentić Begić, Jasna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Didaktički izazovi : knjiga sažetaka = Didactic challenges : book of abstracts
/ Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela - Osijek, 2012, 99-99
ISBN
978-953-6965-29-8
Skup
Međunarodna znanstvena konferencija Didaktički izazov = International Scientific Conference Didactic challenges
Mjesto i datum
Slavonski Brod, Hrvatska, 2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
primarno obrazovanje ; nastava glazbe ; kompetencije učitelja ; nastavna područja nastave glazbe
(primary education ; music education ; teacher’s competence ; teaching areas of music)
Sažetak
Tema rada su kompetencije učitelja primarnoga obrazovanja za poučavanje glazbe. Pokušat ćemo odgovoriti na sljedeća pitanja: Što je kompetencija? Što je učiteljska kompetencija? Koje su glazbene kompetencije potrebne za izvođenje/organiziranje nastave glazbe u primarnom obrazovanju? U radu smo analizirali Nastavni plan i program za osnovnu glazbenu školu, Nastavni plan i program za srednju glazbenu školu i Nastavni plan i program za osnovnu školu – dio koji se odnosi na nastavu glazbene kulture u primarnome obrazovanju. Pokušali smo usporediti glazbene kompetencije učenika glazbenih škola s glazbenim kompetencijama učitelja u primarnom obrazovanju. Učitelji primarnoga obrazovanja trebali bi steći kompetencije za izvođenje sljedećih aktivnosti: pjevanje, sviranje (sviranje udaraljki i sviranje instrumenta kao pratnje pjevanju (ili-ili: sintisajzera, glasovira, gitare, harmonike)), slušanje glazbe, glazbenu kreativnost i glazbene igre. Za uspješno izvođenje tih aktivnosti učitelj bi trebao pokazati barem prosječnu muzikalnost, tj. sposobnost ispravnog zapamćivanja melodije i ritma te njihove reprodukcije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Jasna Šulentić Begić
(autor)