Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 581384

Istraživanje zainteresiranosti učenika šestog razreda za e-učenje


Tomaš, Suzana; Zoranić, Fadila; Papić, Anita
Istraživanje zainteresiranosti učenika šestog razreda za e-učenje // MIPRO 2012 Jubilee 35th International Convention / Petar, Biljanović (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2012. str. 1680-1683 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 581384 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje zainteresiranosti učenika šestog razreda za e-učenje
(Research interests pupils of the sixth class for e-learning)

Autori
Tomaš, Suzana ; Zoranić, Fadila ; Papić, Anita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
MIPRO 2012 Jubilee 35th International Convention / Petar, Biljanović - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2012, 1680-1683

ISBN
978-953-233-069-4

Skup
35.international convention

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 21.05.2012. - 25.05.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
e-učenje ; društvene mreže
(e-learning ; social networks)

Sažetak
Ovim radom prikazana je sinergija društvene mreže Google+ i sustava Moodle u procesu učenja učenika šestog razreda osnovne škole. Autorice rada bave se istraživanjem mogućnosti uvođenja e-učenja u nastavu informatike, odnosno zadovoljstvom učenika ovakvim načinom učenja. Učenicima šestih razreda ponuđeni su nastavni sadržaji koje su u sustavu Moodle oblikovali studenti Prirodoslovno matematičkog fakulteta u Splitu, studijska grupa matematika-informatika. Dio sadržaja učenici će imati prigodu proći na satovima informatike u školi, a ostali samostalno, kod kuće. Nakon određenog perioda učenici će putem ankete na društvenoj mreži Google+ vrednovati način na koji su sadržaji ponuđeni i oblikovani te izraziti svoje mišljenje i zadovoljstvo ovakvim načinom učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Suzana Tomaš (autor)

Avatar Url Anita Papić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Tomaš, Suzana; Zoranić, Fadila; Papić, Anita
Istraživanje zainteresiranosti učenika šestog razreda za e-učenje // MIPRO 2012 Jubilee 35th International Convention / Petar, Biljanović (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2012. str. 1680-1683 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Tomaš, S., Zoranić, F. & Papić, A. (2012) Istraživanje zainteresiranosti učenika šestog razreda za e-učenje. U: Petar, B. (ur.)MIPRO 2012 Jubilee 35th International Convention.
@article{article, author = {Toma\v{s}, Suzana and Zorani\'{c}, Fadila and Papi\'{c}, Anita}, editor = {Petar, B.}, year = {2012}, pages = {1680-1683}, keywords = {e-u\v{c}enje, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, isbn = {978-953-233-069-4}, title = {Istra\v{z}ivanje zainteresiranosti u\v{c}enika \v{s}estog razreda za e-u\v{c}enje}, keyword = {e-u\v{c}enje, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Toma\v{s}, Suzana and Zorani\'{c}, Fadila and Papi\'{c}, Anita}, editor = {Petar, B.}, year = {2012}, pages = {1680-1683}, keywords = {e-learning, social networks}, isbn = {978-953-233-069-4}, title = {Research interests pupils of the sixth class for e-learning}, keyword = {e-learning, social networks}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font