Pregled bibliografske jedinice broj: 581229
Društvene promjene učenja na formalnoj i neformalnoj razini generirane tehnološkim razvojem
Društvene promjene učenja na formalnoj i neformalnoj razini generirane tehnološkim razvojem // Digitalne tehnologije i novi oblici učenja / Technologie Digitale e Nuove Forme di Apprendimento / Digital Technologies and New Forms of Learning / Milat, Josip (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2010. str. 9, 31, 53-9, 31, 53 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 581229 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društvene promjene učenja na formalnoj i neformalnoj razini generirane tehnološkim razvojem
(Social Changes of learning on Formal and Informal Levels generated by Technological development)
Autori
Bandalović, Gorana ; Quien, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Digitalne tehnologije i novi oblici učenja / Technologie Digitale e Nuove Forme di Apprendimento / Digital Technologies and New Forms of Learning
/ Milat, Josip - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2010, 9, 31, 53-9, 31, 53
ISBN
978-953-7395-31-5
Skup
Digitalne tehnologije i novi oblici učenja / Technologie Digitale e Nuove Forme di Apprendimento / Digital Technologies and New Forms of Learning
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 28.10.2010. - 29.10.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
učenje ; mediji ; tehnologija ; društvene promjene ; cjeloživotno učenje i obrazovanje
(learning ; media ; technology ; social changes ; lifelong learning and education)
Sažetak
Razmatrajući promjene u učenju, razmatramo promjene u socijalizaciji jer socijalizacija i jest učenje - učenje društvenih vještina, znanja i normi. Mediji i tehnologija čine značajan agens socijalizacije baš kao i obitelj, vršnjaci, škola i zajednica. Tehnološke promjene generiraju društvene promjene na neformalnoj i formalnoj, prijateljskoj i poslovnoj razini, te uvode nove oblike učenja kao što je e-učenje. Cjeloživotno učenje podrazumijeva učenje u svim životnim razdobljima i u svim oblicima u kojima se ostvaruje, a cjeloživotni sustav obrazovanja osnovna je pretpostavka rasta i razvoja te postaje nužno u vrijeme brzih promjena u potrebnim vještinama i znanjima
Izvorni jezik
Hrvatski