Pregled bibliografske jedinice broj: 581195
Pilić, Šime (ur.), "Obrazovanje u kontekstu tranzicije: prilozi sociologiji obrazovanja".
Pilić, Šime (ur.), "Obrazovanje u kontekstu tranzicije: prilozi sociologiji obrazovanja". // Revija za sociologiju, 40 (2010), 2; 227-231 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
CROSBI ID: 581195 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pilić, Šime (ur.), "Obrazovanje u kontekstu tranzicije: prilozi sociologiji obrazovanja".
(Educational in the transitional context)
Autori
Bandalović, Gorana
Izvornik
Revija za sociologiju (0350-154X) 40
(2010), 2;
227-231
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni
Ključne riječi
Europsko obrazovanje; kontekst; tranzicija; perspektive u Hrvatskoj; sociologija obrazovanja
(European education; context; transition; the perspectives in Croatia; sociology of education)
Sažetak
Zbornik radova Obrazovanje u kontekstu tranzicije: Prilozi sociologiji obrazovanja (nastao u priređivačkom izboru Šime Pilića) sadrži četiri tematska dijela. U prvom dijelu, pod naslovom "Teorijske perspektive obrazovanja", tri su autorska priloga, dok drugi dio naslovljen "Obrazovne perspektive u europskom kontekstu" također uključuje tri rada. "Promjene obrazovanja, modernizacija i sociologija" naslov je trećega dijela knjige, koji sadrži šest priloga, a četvrti dio, nazvan "Obrazovanje, znanje, zapošljavanje i održivi razvoj: perspektive u Hrvatskoj" okuplja tri priloga. Radovi uključeni u zbornik usredotočeni su na društveni kontekst obrazovanja u suvremenim uvjetima, posebice u uvjetima tranzicije hrvatskog društva, a dijapazon tema pokriva sve najvažnije perspektive sociologije obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Worldwide Political Science Abstracts