Pregled bibliografske jedinice broj: 581188
Korištenje medijskog znanja - od medijskog potencijala do medijske politike
Korištenje medijskog znanja - od medijskog potencijala do medijske politike // Zbornik radova VII naučno-stručne konferencije Na putu ka dobu znanja / Arsenijević, Olja (ur.).
Novi Sad: Fakultet za menadžment u Sremskim Karlovcima Univerziteta Union, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 581188 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korištenje medijskog znanja - od medijskog potencijala do medijske politike
(The Exploitability of a Media Knowledge – from Media Potential to Media Policy)
Autori
Bandalović, Gorana ; Quien, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova VII naučno-stručne konferencije Na putu ka dobu znanja
/ Arsenijević, Olja - Novi Sad : Fakultet za menadžment u Sremskim Karlovcima Univerziteta Union, 2009
ISBN
978-86-85067-27-3
Skup
VII. međunarodna naučno-stručna konferencija Na putu ka dobu znanja
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 23.09.2009. - 26.09.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
mediji; medijsko znanje; medijska pismenost; medijski potencijal; uređivačke
(media; media knowledge; media literacy; media potential; editors policies; media contents and forms)
Sažetak
Mediji igraju sve važniju ulogu u životima pojedinaca s obzirom da su postali centralni element organiziranja većine aspekata modernog života. Oni utječu na formiranje osobnog razumijevanja svijeta, društvene i kulturne promjene te prenose dominantne vrijednosti i društvene norme. Ovakvi i slični aspekti medijskog znanja, važnosti i utjecaja medija, u većoj mjeri nego do sada, bi se efikasno mogli upotrijebiti za dostizanje punog medijskog potencijala. Zbog svoje važnosti, raširenosti i utjecaja, mediji sve češće postaju predmetom socioloških, ali i ostalih istraživanja. Sa ciljem utvrđivanja posjedovanja i korištenja, uloge i značaja medija te stavova o uređivačkim politikama, medijskim djelatnicima i sadržajima proveli smo sociološko istraživanje 2000., 2001. i 2006. godine te ispitali 4520 stanovnika. Empirijski podaci sugeriraju kako građani sve više prihvaćaju mogućnosti novih medija u kojima često dolazi do povezivanja različitih medijskih formi i vrsta. Ispitanici smatraju da je medijska pismenost u Hrvatskoj još uvijek na niskoj razini, te da razina postizanja medijskog potencijala na pojedinim medijima ovisi o uređivačkim politikama i medijskim strategijama, a samim time i odabiru medijskih sadržaja i oblika, što može predstavljati prepreku u razvijanju medijskog potencijala.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija