Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 581057

Etička pitanja vezana uz proizvod kao dio marketinškog spleta


Martinović, Maja; Pirić, Valentina; Mušura, Andrijana
Etička pitanja vezana uz proizvod kao dio marketinškog spleta // Obnovljeni život, 66 (2011), 531-548 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 581057 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Etička pitanja vezana uz proizvod kao dio marketinškog spleta
(Issues Concerning the Product as Part of the Marketing Mix)

Autori
Martinović, Maja ; Pirić, Valentina ; Mušura, Andrijana

Izvornik
Obnovljeni život (0351-3947) 66 (2011); 531-548

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
poslovna etika ; proizvod ; marketinški miks ; zaštita potrošača ; primjena etike u poslovnoj praksi ; manipulativni marketing
(business ethics ; product ; marketing concept ; marketing mix ; consumer protection ; implementation of ethics in business practice ; manipulative marketing)

Sažetak
U radu autori iznose postavke moderne marketinške koncepcije i kritiku marketinške prakse vezanu uz etička pitanja. Riječ je o manipulirajućem marketingu, zavaravanju i obmanama zbog kojih se s pravom možemo pitati ide li sve u smjeru koji društvo kao cjelina priželjkuje. Na radu se detaljnije opisuju neka etička pitanja vezana uz proizvod kao dio marketinškog spleta te se za ilustraciju analiziraju pojedini slučajevi iz hrvatske poslovne prakse. To se povezuje i s mišljenjem hrvatskih građana o aktualnim etičkim pitanjima do kojeg se došlo putem istraživanja koje provodi agencija za tržišna istraživanja , GfK - Croatia. Predlažu se načini primjene etike u hrvatskoj poslovnoj praksi te se razmatra postojeći Kodeks o etičnom poslovanju, Zakon o zaštiti potrošača i Nacionalni program zaštite potrošača, s posebnim osvrtom na pitanja vezana uz proizvode. Razmatraju se postojeći načini zaštite potrošača te njezini nositelji u RH.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Martinović, Maja; Pirić, Valentina; Mušura, Andrijana
Etička pitanja vezana uz proizvod kao dio marketinškog spleta // Obnovljeni život, 66 (2011), 531-548 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Martinović, M., Pirić, V. & Mušura, A. (2011) Etička pitanja vezana uz proizvod kao dio marketinškog spleta. Obnovljeni život, 66, 531-548.
@article{article, author = {Martinovi\'{c}, Maja and Piri\'{c}, Valentina and Mu\v{s}ura, Andrijana}, year = {2011}, pages = {531-548}, keywords = {poslovna etika, proizvod, marketin\v{s}ki miks, za\v{s}tita potro\v{s}a\v{c}a, primjena etike u poslovnoj praksi, manipulativni marketing}, journal = {Obnovljeni \v{z}ivot}, volume = {66}, issn = {0351-3947}, title = {Eti\v{c}ka pitanja vezana uz proizvod kao dio marketin\v{s}kog spleta}, keyword = {poslovna etika, proizvod, marketin\v{s}ki miks, za\v{s}tita potro\v{s}a\v{c}a, primjena etike u poslovnoj praksi, manipulativni marketing} }
@article{article, author = {Martinovi\'{c}, Maja and Piri\'{c}, Valentina and Mu\v{s}ura, Andrijana}, year = {2011}, pages = {531-548}, keywords = {business ethics, product, marketing concept, marketing mix, consumer protection, implementation of ethics in business practice, manipulative marketing}, journal = {Obnovljeni \v{z}ivot}, volume = {66}, issn = {0351-3947}, title = {Issues Concerning the Product as Part of the Marketing Mix}, keyword = {business ethics, product, marketing concept, marketing mix, consumer protection, implementation of ethics in business practice, manipulative marketing} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Philosopher's Index
  • Religious and Theological Abstracts
  • ERIH PLUS
  • EBSCO





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font