Pregled bibliografske jedinice broj: 580675
Doživljaj supervizije studentske prakse i stavovi studenata psihologije o superviziji
Doživljaj supervizije studentske prakse i stavovi studenata psihologije o superviziji // Postignuća i izazovi razvoja supervizije- 3. hrvatska konferencija o superviziji - knjiga sažetaka / Ajduković, Marina (ur.).
Zagreb: Studijski centar socijalnog rada Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Poslijediplomski specijalistički studij iz supervizije psihosocijalnog rada ; Društvo za psihološku pomoć, 2012. str. 48-48 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 580675 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Doživljaj supervizije studentske prakse i stavovi studenata psihologije o superviziji
(The perception of the students' practice supervision and attitudes of psychology students toward supervision)
Autori
Šincek, Daniela ; Ajduković, Marina ; Klobučar, Jelka ; Matić Višnja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Postignuća i izazovi razvoja supervizije- 3. hrvatska konferencija o superviziji - knjiga sažetaka
/ Ajduković, Marina - Zagreb : Studijski centar socijalnog rada Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Poslijediplomski specijalistički studij iz supervizije psihosocijalnog rada ; Društvo za psihološku pomoć, 2012, 48-48
ISBN
978-953-6353-23-1
Skup
Postignuća i izazovi razvoja supervizije- 3. hrvatska konferencija o superviziji
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 18.04.2012. - 20.04.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
supervizija; studenti; doživljaj; stavovi
(supevision; students; perception; attitudes)
Sažetak
U izlaganju će biti prikazano kako studenti završne godine diplomskog studija psihologije Sveučilišta u Osijeku doživljavaju superviziju svoje obavezne prakse te kako doživljavaju superviziju općenito. Tijekom dvije školske godine (2009./2010. i 2010./2011.) iskustva sa supervizijom studentske praske je steklo 74 studenata, a u istraživanju privedenom za potrebe ovog izlaganja je sudjelovalo 66 studenata (16 mladića i 50 djevojaka). Studenti su općenito zadovoljni supervizijom studentske praske. Najveću korist supervizije vide u mogućnosti iskazivanja strahova i bojazni povezanih s praksom (M=4, 64 ; SD=0, 715), a najmanje korisnom ju doživljavaju za osmišljavanje budućeg profesionalnog postupanja (M=4, 27 ; SD=0, 969). Kao osobito značajnim aspektom supervizije naglašavaju to što su mogli čuti iskustva ostalih kolega s njihove prakse. Smatraju da za studente treba organizirati superviziju svaka tri ili četiri tjedna (neki predlažu i svaki tjedan), da supervizijski susreti trebaju trajati do dva sata i provoditi se u grupama od šest ili osam osoba. Većina smatra da studentska supervizija treba biti obvezna, a neki smatraju da je obveznost supervizije potrebna i za vježbenike i početnike. Trećina sudionika istraživanja u međuvremenu se (N=22) zaposlila, četvero ih navodi da je na njihovom radnom mjestu organizirana supervizija. Stavovi prema superviziji općenito mjereni su skraćenom i prilagođenom Skalom stavova prema superviziji (Ajduković i Ajduković, 2004.). Studenti imaju blago do izrazito pozitivne stavove prema superviziji, a pri tome studentice imaju nešto pozitivnije stavove. Jasno pokazuju da superviziju smatraju korisnom i nužnom, a neki ističu važnost educiranja novih supervizora. Rezultati ukazuju da su studenti senzibilizirani i imaju pozitivan stav i prema studentskoj, ali i prema superviziji općenito.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Pravni fakultet, Zagreb,
Filozofski fakultet, Osijek