Pregled bibliografske jedinice broj: 580156
Quality Management System in Tourist Community (Methodology of Process Modelling)
Quality Management System in Tourist Community (Methodology of Process Modelling) // ToSEE - Tourism in South East Europe 2011 / Perić, Jože (ur.).
Rijeka: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2011. str. 41-45 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 580156 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Quality Management System in Tourist Community (Methodology of Process Modelling)
(Sustav upravljanja kvalitetom u turističkoj zajednici (Metodologija modeliranja procesa))
Autori
Drljača, Miroslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
ToSEE - Tourism in South East Europe 2011
/ Perić, Jože - Rijeka : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2011, 41-45
Skup
ToSEE - 1st International Scientific Conference
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 04.05.2011. - 07.05.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
quality; tourist community; competitiveness; process modelling methodology
(kvaliteta; turistička zajednica; konkurentnost metodologija modeliranja procesa)
Sažetak
Abstract: Requests of interested parties, amongst which the customer has the central position, are starting points of quality management system that complies with requirements of ISO 9001:2008 international norms. Regardless of the fact whether we want to arrange management system to meet the requirements of this norm, one should be able to recognize exact requests of interested parties. Classic structural model of organization must be upgraded through developed, documented and implemented processes. That is very important for all organizations, and tourist communities of places, communes, regions, counties and cities, too. That is the central topic of hypothesis. Especially in Croatia as a tourist country and this detail can provide competitiveness for Croatian tourism on global tourist market. Processes are one of structural elements of each management system. Scientists and experts do not agree about generally accepted methodology of process modelling. In this paper author offers IDEF0 diagram as a method for business process display. This method can be used in process modelling as a part of quality management system project in tourist community organizations, too. Sažetak: Zahtjevi zainteresiranih strana, pri čemu centralno mjesta ima kupac, polazište su sustava upravljanja kvalitetom sukladno zahtjevima međunarodne norme ISO 9000:2008. Bez obzira na to želimo li urediti sustav upravljanja sukladno zahtjevima ove norme, potrebno je uspostaviti sustav koji bi bio sposoban prepoznati stvarne zahtjeve zainteresiranih strana. Klasični model organizacijske strukture mora biti poboljšan razvijenim, dokumentiranim i implementiranim poslovnim procesima. To je osobito važno za sve organizacije, kao i za turističke zajednice mjesta, općina, regija, županija i gradova. Temeljna je hipoteza da implementirani sustav upravljanja kvalitetom turističkih zajednica može doprinijeti konkurentnosti hrvatskoga turizma na globalnom turističkom tržištu. Procesi su jedan od strukturnih elemenata svakog sustava upravljanja. Među znanstvenicima i stručnjacima nema suglasja oko opće prihvaćene metodologije modeliranja poslovnih procesa. U ovom radu autor nudi IDEF0 dijagram kao metodu za prikazivanje poslovnih procesa. Ova metoda meže se koristiti pri modeliranju procesa kao strukturnog elementa sustava upravljanja u okviru projekta uvođenja sustava upravljanja kvalitetom u turističkim zajednicama.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Conference Proceedings, Vol. 1 Sustainable Tourism: Socio-Cultural, Environmental and Economics Impact, Conference Center Hotel Excelsior Lovran
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Miroslav Drljača
(autor)