Pregled bibliografske jedinice broj: 580154
Spiralni procesni model upravljanja marketingom i upravljanje kvalitetom: konceptualni okvir
Spiralni procesni model upravljanja marketingom i upravljanje kvalitetom: konceptualni okvir // Kvaliteta i društvena odgovornost / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2012. str. 59-68 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 580154 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Spiralni procesni model upravljanja marketingom i upravljanje kvalitetom: konceptualni okvir
(Spiral Process Model of Marketing Management and Quality Management: Conceptual Frame)
Autori
Drljača, Miroslav ; Plantić-Tadić, Diana ; Ivanković, Jadranka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kvaliteta i društvena odgovornost
/ Drljača, Miroslav - Zagreb : Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2012, 59-68
ISBN
978-953-57036-0-0
Skup
13. međunarodni simpozij o kvaliteti
Mjesto i datum
Solin, Hrvatska, 15.03.2012. - 16.03.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
proces ; upravljanje marketingom ; upravljanje kvalitetom ; spiralni procesni model.
(process ; marketing management ; quality management ; spiral process model)
Sažetak
Sažetak: Procesno sagledavanje poslovanja suvremenih gospodarskih subjekata postaje sve poželjnije u vrijeme snažne tržišne konkurencije. Time se olakšava mjerenje, nadzor i poboljšavanje poslovnih aktivnosti te učinkovitije upravljanje cjelokupnim poslovnim sustavom. U radu se istražuju procesi upravljanja marketingom i upravljanja kvalitetom te pronalaze dodirne točke koje omogućuju definiranje procesnog modela upravljanja. Predloženi koncept ima težište u spiralnom prikazu te se fokusira na stalna poboljšanja istraživanih komplementarnih procesa. Istraživanjem, koje je provedeno za potrebe preliminarnog testiranja modela, uzorkovane su samo organizacije certificirane prema zahtjevima međunarodne norme ISO 9001:2008, u kojima se primjenjuje procesna orijentacija u poslovanju. Rezultati istraživanja predstavljaju poticaj za nova istraživanja u kontekstu daljnje izgradnje i razvoja predloženog procesnog modela. Abstract: The process approach of modern business entities becomes more and more advisable today at the time of strong market competition. Thus, it is easier to measure, monitor and improve business activities and managing the entire business system is more efficient. This paper analyzes the marketing management and quality management processes as well as their common items which enable defining the process model of those two business processes. The suggested concept has its basis in spiral form and focuses on the continuous improvements of the complementary processes that have been considered in the paper. The research, that have been conducted for the purposes of preliminary model testing, only sampled the companies certified according to the requirements of the international standard ISO 9001:2008, which have adopted business process orientation. The research results are considered as an incentive for new researches within the context of further designing and developing the suggested process model.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Rad je objavljen u okviru Zbornika radova i na CD- u, ISBN 978-953-57036-1-7, CIP 797634
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište VERN, Zagreb