Pregled bibliografske jedinice broj: 580132
Kargo promet Zračne luke Zagreb i model poslovanja
Kargo promet Zračne luke Zagreb i model poslovanja // Suvremeni promet, 31 (2012), 1-2; 42-46 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 580132 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kargo promet Zračne luke Zagreb i model poslovanja
(Cargo Traffic of Zagreb Airport and Business Model)
Autori
Drljača, Miroslav
Izvornik
Suvremeni promet (0351-1898) 31
(2012), 1-2;
42-46
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
zračni Cargo promet; kvaliteta; model poslovanja; kompetencija sustava upravljanja
(air Cargo traffic; quality; business model; competence of management system)
Sažetak
Sažetak: Zračna luka Zagreb (ZLZ) čini više od 85% ukupnog zračnog Cargo prometa Hrvatske. Na ZLZ dominira međunarodni Cargo promet, dok istovremeno ZLZ nije regionalno čvorište. Zračni Cargo promet vjerni je odraz svjetskih gospodarskih kretanja, osobito trgovine. Od druge polovice 2008. godine u svim regijama zabilježen je pad zračnog Cargo prometa, a ponovni rast tek 2010., dok je u Hrvatskoj pad zaustavljen 2011. godine. U cilju boljeg pozicioniranja na tržištu jugoistočne Europe, Cargo poslovanje ZLZ razvijat će se u tri strateška smjera: 1) razvoj tehnologije ; 2 razvoj infrastrukture i 3) razvoj redovnog prometa. Temeljna pretpostavka izgradnje novog modela poslovanja je razvoj kompetencije sustava upravljanja. Summary: Zagreb Airport (ZA) realised over 85% of total air Cargo volume traffic in Croatia. At ZA international Cargo traffic is dominated, but ZA doesn’t regional Cargo hub. Air Cargo traffic is faithful reflection of global economic situation, especially trade. From second half 2008 air Cargo traffic decreased in all regions, but regrowth started in 2010, in Croatia in 2011. In accordance with better positioning on South East European market, Cargo business at ZA has to be developed in three strategic directions: 1) technology development ; 2) infrastructure development and 3) schedule traffic network development. The basic precondition of development and operating of new business model is competence of management system.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport
Napomena
Rad je prezentiran na XIX International Scientific Symposium, Collection of Papers Transport Systems 2012, Vol. 1, Croatian Scientific Society for Transport, Zagreb, Opatija, 2012, p. 42-46. Rad je dio znanstveno istraživačkog projekta Strategijsko modeliranje razvoja zračnog prometa, (13513523393045)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Transportation Research Information Services - TRIS
- CEOBASE
- IRRD Ulrich's Intl Priodicals Directory
- Inter DOC Corporation i druge