Pregled bibliografske jedinice broj: 579626
Posebnosti elemenata marketing miksa u građevinskom poduzeću
Posebnosti elemenata marketing miksa u građevinskom poduzeću, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 579626 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Posebnosti elemenata marketing miksa u građevinskom poduzeću
(Specifics of Marketing Mix Elements in a Construction Company)
Autori
Kurelić, Majda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
25.04
Godina
2012
Stranica
62
Mentor
Mencer, Ivan
Neposredni voditelj
Ivančić, Valentina
Ključne riječi
marketing mix; građevinska industrija
(marketing mix; construction industry)
Sažetak
Marketing miks suvremeni je alat u upravljanju razvojem gospodarskoga društva u tržišnim uvjetima. To je posebno bitno za tvrtke iz djelatnosti tržišta pune konkurencije kao što je građevinski sektor. Graditeljstvo je gospodarska djelatnost, koja bitno sudjeluje u obnovi i razvitku. U teoriji i praksi marketing miks strategija uključuje proizvod, cijenu, promociju i kanale distribucije. U ovom radu se istražuje utjecaj elemenata marketing miksa u građevinskim poduzećima u Republici Hrvatskoj. Na temelju pregleda relevantne literature definirana je hipoteza o odnosu između elemenata marketinškog miksa i građevinskih poduzeća te je prikazana njihova aplikacija zavisno od pojedinog elementa. Prikazano je pet odabranih građevinskih poduzeća u Republici Hrvatskoj te je napravljena analiza na svakom od njih na temelju financijskih pokazatelja, strukture zaposlenih i sudjelovanja na projektima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka