Pregled bibliografske jedinice broj: 579576
Izazovi kontrolinga u hotelijerstvu XXI. stoljeća
Izazovi kontrolinga u hotelijerstvu XXI. stoljeća // Računovodstvo i menadžment – RiM, 12. Međunarodna znanstvena i stručna konferencija, „Hrvatski računovođa“, Split, 2011. 09-11.06-2011. - / Belak, Vinko (ur.).
Zagreb : Split: Udruga Hrvatski računovođa, 2011. str. 261-270 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 579576 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izazovi kontrolinga u hotelijerstvu XXI. stoljeća
(Hospitality controlling challenges of 21st century)
Autori
Prevolšek, Denis ; Krajnović, Aleksandra ; Cunjac, Karmen
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Računovodstvo i menadžment – RiM, 12. Međunarodna znanstvena i stručna konferencija, „Hrvatski računovođa“, Split, 2011. 09-11.06-2011. -
/ Belak, Vinko - Zagreb : Split : Udruga Hrvatski računovođa, 2011, 261-270
ISBN
978-953-96838-9-2
Skup
Računovodstvo i menadžment – RiM, 12. Međunarodna znanstvena i stručna konferencija
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 09.06.2011. - 11.06.2011
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
suvremeni kontroling; kontroling u hotelskom menadžmentu; hotelski menadžment u velikim kompanijama; izazovi suvremenog hotelskog menadžmenta.
(modern controlling; hotel management controlling; large companies hotel management; modern hotel management challenges)
Sažetak
Hotelski menadžment se u novije doba suočava s brojnim izazovima, pri čemu sve veće značenje zauzima kontroling, promatran ne samo kao dragocjeni upravljački alat suvremenog menadžmenta, već i kao sve značajnija pomoć, pa i «superinteligencija», svojevrstan support, modernom hotelskom menadžmentu. U ovom radu, autori daju prikaz primjene kontrolinga u suvremenom menadžmentu, na primjeru hotela u sustavu velike hotelske kompanije. Temeljna pitanja koja autori pokušavaju «načeti» ili na njih dati cjelovite odgovore su sljedeća: Koja je uloga i značenje kontrolinga u suvremenom menadžmentu? Do koje je mjere u suvremenim uvjetima moguće koristiti kontroling kao upravljački alat na operativnoj, strateškoj i taktičkoj razini? Do koje je mjere to moguće specifično na području hotelijerstva? Ima li kontroling, u današnjim uvjetima, i neke nove funkcije, osim onih «standardnih» kao što su to praćenje troškova, prihoda i rezultata? U čemu se sastoje specifičnosti kontrolinga u menadžmentu velikih hotelskih kompanija? Koje su funkcije kontrolinga u hotelskim kompanijama decentralizirane sa «središta sustava» na niže razine, u ovom slučaju na hotelski menadžment, a koje se «zadržavaju» na središnjoj razini? Koja su temeljna izvješća za menadžere hotela za potrebe njihovog upravljačkog rada na svim razinama – strateškoj, taktičkoj i operativnoj? Mijenja li se potreba za ovakvim izvješćivanjima, praćenje kvalitativnih i kvantitativnih pokazatelja hotelskog poslovanja u kontrolingu, te sam sadržaj izvješćivanja kroz vrijeme? Nameće li hotelski menadžment XXI. stoljeća nove specifičnosti, značajke, zadatke i pitanja na koja bi suvremeni kontroling trebao dati odgovore? Sve su ovo relevantna pitanja suvremenog hotelskog menadžmenta, kako s njegove praktične strane, tako i u smislu potrebe za proširenjem znanstvene spoznaje na ovom području. Konačni je cilj ovog rada dati odgovore na pitanja koji su najnoviji trendovi, pristupi, potrebe i aktualna pitanja na području kontrolinga i njegove primjene u hotelskom menadžmentu.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija