Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 579514

Važnost brendiranja države i uloga javne diplomacije u suvremenim međunarodnim odnosima - hrvatske mogućnosti i neiskorištene prilike


Skoko, Božo
Važnost brendiranja države i uloga javne diplomacije u suvremenim međunarodnim odnosima - hrvatske mogućnosti i neiskorištene prilike // Javna diplomacija: imidž nacije i brendiranje / Aleksandra Markić Boban (ur.).
Zagreb: Zaklada Hanns Seidel, 2012. str. 9-34 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 579514 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Važnost brendiranja države i uloga javne diplomacije u suvremenim međunarodnim odnosima - hrvatske mogućnosti i neiskorištene prilike
(The importance of country branding and the role of public diplomacy in contemporary international relations - Croatian opportunities)

Autori
Skoko, Božo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Javna diplomacija: imidž nacije i brendiranje / Aleksandra Markić Boban - Zagreb : Zaklada Hanns Seidel, 2012, 9-34

ISBN
978-953-95835-1-2

Skup
Javna diplomacija, imidž nacije i brendiranje ; Javna diplomacija: kulturna diplomacija, imidž nacije i brendiranje

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 03.05.2011. - 14.12.2011

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
brendiranje; javna diplomacija; Hrvatska; država
(branding; public diplomacy; Croatia; country)

Sažetak
Rad se bavi važnošću brendiranja država u suvremenim međunarodnim odnosima te ulogom i mogućnostima javne diplomacije u tim procesima. Rad se posebno fokusira na Hravtsku te istražuje njezine potencijale na području brendiranja ali analizira i neiskorištene šanse

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
015-0152482-2476 - JAVNOST, ELITE, MEDIJI I KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA ULASKA HRVATSKE U EU (Blanuša, Nebojša, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Božo Skoko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Skoko, Božo
Važnost brendiranja države i uloga javne diplomacije u suvremenim međunarodnim odnosima - hrvatske mogućnosti i neiskorištene prilike // Javna diplomacija: imidž nacije i brendiranje / Aleksandra Markić Boban (ur.).
Zagreb: Zaklada Hanns Seidel, 2012. str. 9-34 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Skoko, B. (2012) Važnost brendiranja države i uloga javne diplomacije u suvremenim međunarodnim odnosima - hrvatske mogućnosti i neiskorištene prilike. U: Aleksandra Markić Boban (ur.)Javna diplomacija: imidž nacije i brendiranje.
@article{article, author = {Skoko, Bo\v{z}o}, year = {2012}, pages = {9-34}, keywords = {brendiranje, javna diplomacija, Hrvatska, dr\v{z}ava}, isbn = {978-953-95835-1-2}, title = {Va\v{z}nost brendiranja dr\v{z}ave i uloga javne diplomacije u suvremenim me\djunarodnim odnosima - hrvatske mogu\'{c}nosti i neiskori\v{s}tene prilike}, keyword = {brendiranje, javna diplomacija, Hrvatska, dr\v{z}ava}, publisher = {Zaklada Hanns Seidel}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Skoko, Bo\v{z}o}, year = {2012}, pages = {9-34}, keywords = {branding, public diplomacy, Croatia, country}, isbn = {978-953-95835-1-2}, title = {The importance of country branding and the role of public diplomacy in contemporary international relations - Croatian opportunities}, keyword = {branding, public diplomacy, Croatia, country}, publisher = {Zaklada Hanns Seidel}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font