Pregled bibliografske jedinice broj: 579511
Otvoreni model glazbene nastave u praksi osnovne škole (Slušanje glazbe i pjevanje): Metodički priručnik za učitelje i studente glazbene kulture, glazbene pedagogije i primarnog obrazovanja.
Otvoreni model glazbene nastave u praksi osnovne škole (Slušanje glazbe i pjevanje): Metodički priručnik za učitelje i studente glazbene kulture, glazbene pedagogije i primarnog obrazovanja., 2012
CROSBI ID: 579511 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Otvoreni model glazbene nastave u praksi osnovne škole (Slušanje glazbe i pjevanje): Metodički priručnik za učitelje i studente glazbene kulture, glazbene pedagogije i primarnog obrazovanja.
(The open model of music education in primary school practice (Listening to music and singing): Methodological manual for teachers and students of music culture, music pedagogy and primary education.)
Autori
Šulentić Begić, Jasna
Vrsta obrazovnog materijala
Priručnik (visokoškolsko obrazovanje)
Grad
Osijek
Godina
2012
Stranica
160
ISBN
978-953-6965-24-3
Ključne riječi
nastava glazbe ; otvoreni model ; osnovna škola ; nastavni plan i program ; HNOS (Hrvatski nacionalni obrazovni standard) ; slušanje glazbe ; pjevanje ; metodika glazbe
(music classes ; open model ; primary school ; curriculum ; HNOS (Croatian National Education Standard) ; listening to music ; singing ; methodics of music)
Sažetak
Ovaj je priručnik plod akcijskog istraživanja koje je autorica obavila u Osnovnoj školi Franje Krežme u Osijeku školske godine 2004./2005., primijenivši već tada otvoreni model glazbene nastave koji će se u nastavnoj praksi, a u njegovom okviru, pojaviti tek kasnije uvođenjem HNOS-a, tj. novoga plana i programa nastave glazbe. Akcijsko istraživanje sa svrhom utvrđivanja učinkovitosti otvorenoga modela obuhvatilo je cijelu predmetnu nastavu glazbene kulture. U ovom istraživanju obvezatno je područje bilo slušanje i upoznavanje glazbe, a izabrana je aktivnost pjevanje uz koju su se pojavljivali i elementi glazbenoga pisma te glazbene igre. Pritom se pošlo od toga da će se glazbeno pismo upoznavati samo na elementarnoj razini prepoznavanja grafičkih znakova i izvedbe lakših ritamskih figura. Glazbene igre nastavnik kreira sasvim slobodno na licu mjesta. Slušanje glazbe i obrada pjesama odvijali se po ustaljenim metodičkim postupcima opisanim u našoj metodičkoj literaturi. Čitatelj će ih djelomično upoznati čitanjem opisa nastavnih sati. U priručniku se prikazuju izvedbeni planovi i programi svih razreda i daju opisi gotovo u obliku priprema za svaki nastavni sat u četvrtim, petim, šestim, sedmim i osmim razredima, stoga priručnik na izvjestan način anticipira „hnosovski“ program nastave glazbe i može poslužiti budućem (i sadašnjem) nastavniku kao izravan putokaz za nastavni rad u svim razredima predmetne nastave u osnovnim školama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Jasna Šulentić Begić
(autor)