Pregled bibliografske jedinice broj: 579288
Uloga percipirane vrijednosti u marketingu turističke destinacije
Uloga percipirane vrijednosti u marketingu turističke destinacije, 2012., doktorska disertacija, Ekonomski Fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 579288 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga percipirane vrijednosti u marketingu turističke destinacije
(The role of perceived value in marketing of tourist destination)
Autori
Pandža Bajs, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Ekonomski Fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
01.03
Godina
2012
Stranica
319
Mentor
Keller, Goroslav
Ključne riječi
percipirana vrijednost za potrošača; upravljanje marketingom; turistička destinacija
(perceived value; marketing management; tourist destination)
Sažetak
Disertacija se bavi istraživanjem koncepta percipirane vrijednosti za potrošača kroz analizu različitih pristupa percipiranoj vrijednosti, objašnjenje procesa nastajanja vrijednosti u svijesti potrošača te definiranju oblika percipirane vrijednosti za potrošača. Percipirana vrijednost, zadovoljstvo i lojalnost su koncepti od ključnog značaja za uspjeh i profitabilnost svake tvrtke, a definiranje modela percipirane vrijednosti i međusobnog odnosa čimbenika vrijednosti predstavlja glavnu odrednicu upravljanja marketingom u današnjim tržišnim okolnostima. Primarnim istraživanjem nastojalo se pokazati da kreiranje modela čimbenika percipirane vrijednosti turističke destinacije i njihovih odnosa s konceptima vrijednosti, zadovoljstva i budućih namjera ponašanja čini osnovu kreiranje strategije pozicioniranja destinacije na tržištu te oblikovanje marketinškog programa turističke destinacije. Znanstveni doprinos ove disertacije se očituje u sintezi i prikazu aktualnih spoznaja vezanih uz koncept percipirane vrijednosti i njenog značaja za upravljanje marketingom u suvremenoj marketinškoj filozofiji poslovanja. Posebno je izdvojen znanstveni i stručni doprinos za razumijevanje percipirane vrijednosti konkretne turističke destinacije kao područja koje u Hrvatskoj dosad nije istraživano u znanstvene svrhe. Znanstveni doprinos disertacije očituje se i u širenju novih znanstvenih spoznaja vezanih za potrebu usmjerenosti na potrošača u sektoru turizma i važnost sagledavanja percipirane vrijednosti kao temeljne odrednice upravljanja marketingom u turizmu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb