Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 579288

Uloga percipirane vrijednosti u marketingu turističke destinacije


Pandža Bajs, Irena
Uloga percipirane vrijednosti u marketingu turističke destinacije, 2012., doktorska disertacija, Ekonomski Fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 579288 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga percipirane vrijednosti u marketingu turističke destinacije
(The role of perceived value in marketing of tourist destination)

Autori
Pandža Bajs, Irena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Ekonomski Fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
01.03

Godina
2012

Stranica
319

Mentor
Keller, Goroslav

Ključne riječi
percipirana vrijednost za potrošača; upravljanje marketingom; turistička destinacija
(perceived value; marketing management; tourist destination)

Sažetak
Disertacija se bavi istraživanjem koncepta percipirane vrijednosti za potrošača kroz analizu različitih pristupa percipiranoj vrijednosti, objašnjenje procesa nastajanja vrijednosti u svijesti potrošača te definiranju oblika percipirane vrijednosti za potrošača. Percipirana vrijednost, zadovoljstvo i lojalnost su koncepti od ključnog značaja za uspjeh i profitabilnost svake tvrtke, a definiranje modela percipirane vrijednosti i međusobnog odnosa čimbenika vrijednosti predstavlja glavnu odrednicu upravljanja marketingom u današnjim tržišnim okolnostima. Primarnim istraživanjem nastojalo se pokazati da kreiranje modela čimbenika percipirane vrijednosti turističke destinacije i njihovih odnosa s konceptima vrijednosti, zadovoljstva i budućih namjera ponašanja čini osnovu kreiranje strategije pozicioniranja destinacije na tržištu te oblikovanje marketinškog programa turističke destinacije. Znanstveni doprinos ove disertacije se očituje u sintezi i prikazu aktualnih spoznaja vezanih uz koncept percipirane vrijednosti i njenog značaja za upravljanje marketingom u suvremenoj marketinškoj filozofiji poslovanja. Posebno je izdvojen znanstveni i stručni doprinos za razumijevanje percipirane vrijednosti konkretne turističke destinacije kao područja koje u Hrvatskoj dosad nije istraživano u znanstvene svrhe. Znanstveni doprinos disertacije očituje se i u širenju novih znanstvenih spoznaja vezanih za potrebu usmjerenosti na potrošača u sektoru turizma i važnost sagledavanja percipirane vrijednosti kao temeljne odrednice upravljanja marketingom u turizmu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Goroslav Keller (mentor)

Avatar Url Irena Pandža Bajs (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pandža Bajs, Irena
Uloga percipirane vrijednosti u marketingu turističke destinacije, 2012., doktorska disertacija, Ekonomski Fakultet, Zagreb
Pandža Bajs, I. (2012) 'Uloga percipirane vrijednosti u marketingu turističke destinacije', doktorska disertacija, Ekonomski Fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pand\v{z}a Bajs, Irena}, year = {2012}, pages = {319}, keywords = {percipirana vrijednost za potro\v{s}a\v{c}a, upravljanje marketingom, turisti\v{c}ka destinacija}, title = {Uloga percipirane vrijednosti u marketingu turisti\v{c}ke destinacije}, keyword = {percipirana vrijednost za potro\v{s}a\v{c}a, upravljanje marketingom, turisti\v{c}ka destinacija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pand\v{z}a Bajs, Irena}, year = {2012}, pages = {319}, keywords = {perceived value, marketing management, tourist destination}, title = {The role of perceived value in marketing of tourist destination}, keyword = {perceived value, marketing management, tourist destination}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font