Pregled bibliografske jedinice broj: 579207
Stvaralaštvo Waldorfske pedagogije i djeca s poteškoćama u razvoju
Stvaralaštvo Waldorfske pedagogije i djeca s poteškoćama u razvoju // Međunarodni kolonija mladih, Ernestinovo 2003.-2008. / Martinčić, J. ; Hackenberger, D, (ur.).
Zagreb : Osijek: Intergragrafika, 2010. str. 111-117 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 579207 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stvaralaštvo Waldorfske pedagogije i djeca s poteškoćama u razvoju
(Creativity Waldorf pedagogy and children with developmental disabilities)
Autori
Buljubašić-Kuzmanović, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Međunarodni kolonija mladih, Ernestinovo 2003.-2008.
/ Martinčić, J. ; Hackenberger, D, - Zagreb : Osijek : Intergragrafika, 2010, 111-117
Skup
Međunarodni kolonija mladih, Ernestinovo 2003.-2008.
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 04.12.2008. - 05.12.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Odgoj; djeca; stvaralaštvo; waldorfska pedagogija; teorijska i praktična načela
(Education; children; creativity; Waldorf pedagogy; theoretical and practical principles)
Sažetak
Cilj je ovog rada dati prikaz temeljnih teorijskih i praktičnih načela i iskustva waldorfske pedagogije s posebnim osvrtom na stvaralaštvo i djecu s poteškoćama u razvoju. Waldorfska je pedagogija usmjerena na dijete i njegov cjelovit razvoj. Ističe se kao pedagogija odgoja ka slobodi, individualitetu, i kao pokret umjetničkog i kreativnog odgoja u školi. Ne ističe darovitu niti djecu s poteškoćama u razvoju već govori o kozmičkoj djeci, djeci bogatih i siromašnih fantazija. Ne pita što dijete treba znati ili moći, nego čime je obdareno i što može svojim radom razviti i postići. Ne naglašava što je dobro a što loše u razvoju, važnije je ono što ozdravljuje. Bolest se prije svega odnosi na jednostrani intelektualni odgoj u školama i pasivne metode učenja. Ozdravljenje je u slobodi i kreativnosti, njezi i očuvanju tjelesnog i duševnog zdravlja djeteta, te strategijama koje potiču pravo svakog djeteta da se razvije, ostvari i potvrdi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija