Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 579190

Poticanje kreativnosti u sveučilišnoj nastavi


Buljubašić-Kuzmanović Vesna
Poticanje kreativnosti u sveučilišnoj nastavi // Jednakost mogućnosti kao rezultat integracije u obrazovanju / Kaich, K. (ur.).
Subotica, 2009. str. 160-169 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 579190 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poticanje kreativnosti u sveučilišnoj nastavi
(Encouragement of Creativity in Universitiy Teaching)

Autori
Buljubašić-Kuzmanović Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Jednakost mogućnosti kao rezultat integracije u obrazovanju / Kaich, K. - Subotica, 2009, 160-169

Skup
Jednakost mogućnosti kao rezultat integracije u obrazovanju

Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 15.09.2009. - 18.09.2009

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Studenti; kreativnost; sveučilišna nastava
(Students; creativity; university teaching)

Sažetak
Interesi, potrebe, ali i inicijative studenata imaju sve značajniji utjecaj na sveučilišnu nastavu i njezine ishode. Riječ je o nastavui usmjerenoj na studenta, odnosno različitim pedagoškim i didaktičkim putovima koji podržavaju cjeloviot razvoj i posebnost svakog studenta. Otvorena organizacija učenja omogućava više kreativnosti i različitih ponuda za učenje te slobodan izbor načina učenja prema scenariju i platformama integrativnog učenja (inicijativa, utvrđivanje potreba, postavljanje cilja, planiranje i izvođenje, osvrt i predviđanje, upravljanje aktivnostima i njihovo optimiziranje te ocjenjivanje). Polazeći od te predpostavke, rezultati provedenog istraživanja su pokazali da na ovakav način organizirano samoučenje i samovrednovanje doprinosi kreativnom razvoju studenata, timskom djelovanju i suradnji, te primjeni novih ideja u praksi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek


Citiraj ovu publikaciju:

Buljubašić-Kuzmanović Vesna
Poticanje kreativnosti u sveučilišnoj nastavi // Jednakost mogućnosti kao rezultat integracije u obrazovanju / Kaich, K. (ur.).
Subotica, 2009. str. 160-169 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Buljubašić-Kuzmanović Vesna (2009) Poticanje kreativnosti u sveučilišnoj nastavi. U: Kaich, K. (ur.)Jednakost mogućnosti kao rezultat integracije u obrazovanju.
@article{article, editor = {Kaich, K.}, year = {2009}, pages = {160-169}, keywords = {Studenti, kreativnost, sveu\v{c}ili\v{s}na nastava}, title = {Poticanje kreativnosti u sveu\v{c}ili\v{s}noj nastavi}, keyword = {Studenti, kreativnost, sveu\v{c}ili\v{s}na nastava}, publisherplace = {Subotica, Srbija} }
@article{article, editor = {Kaich, K.}, year = {2009}, pages = {160-169}, keywords = {Students, creativity, university teaching}, title = {Encouragement of Creativity in Universitiy Teaching}, keyword = {Students, creativity, university teaching}, publisherplace = {Subotica, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font