Pregled bibliografske jedinice broj: 579190
Poticanje kreativnosti u sveučilišnoj nastavi
Poticanje kreativnosti u sveučilišnoj nastavi // Jednakost mogućnosti kao rezultat integracije u obrazovanju / Kaich, K. (ur.).
Subotica, 2009. str. 160-169 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 579190 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje kreativnosti u sveučilišnoj nastavi
(Encouragement of Creativity in Universitiy Teaching)
Autori
Buljubašić-Kuzmanović Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Jednakost mogućnosti kao rezultat integracije u obrazovanju
/ Kaich, K. - Subotica, 2009, 160-169
Skup
Jednakost mogućnosti kao rezultat integracije u obrazovanju
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 15.09.2009. - 18.09.2009
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Studenti; kreativnost; sveučilišna nastava
(Students; creativity; university teaching)
Sažetak
Interesi, potrebe, ali i inicijative studenata imaju sve značajniji utjecaj na sveučilišnu nastavu i njezine ishode. Riječ je o nastavui usmjerenoj na studenta, odnosno različitim pedagoškim i didaktičkim putovima koji podržavaju cjeloviot razvoj i posebnost svakog studenta. Otvorena organizacija učenja omogućava više kreativnosti i različitih ponuda za učenje te slobodan izbor načina učenja prema scenariju i platformama integrativnog učenja (inicijativa, utvrđivanje potreba, postavljanje cilja, planiranje i izvođenje, osvrt i predviđanje, upravljanje aktivnostima i njihovo optimiziranje te ocjenjivanje). Polazeći od te predpostavke, rezultati provedenog istraživanja su pokazali da na ovakav način organizirano samoučenje i samovrednovanje doprinosi kreativnom razvoju studenata, timskom djelovanju i suradnji, te primjeni novih ideja u praksi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek