Pregled bibliografske jedinice broj: 579022
Razumijevanje partnerstva i osposobljenost odgojitelja za građenje partnerskih odnosa s roditeljima
Razumijevanje partnerstva i osposobljenost odgojitelja za građenje partnerskih odnosa s roditeljima // Teorija i praksa ranog odgoja / Pehlić, I., Hasanagić, A. (ur.).
Zenica: Odsjek za predškolski odgoj i obrazovanje islamskog pedagoškog fakulteta Univerziteta u Zenici, 2012. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 579022 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razumijevanje partnerstva i osposobljenost odgojitelja za građenje partnerskih odnosa s roditeljima
(Understanding partnerships and training pre-school teachers for buiding partnership -like relations with parents)
Autori
Ljubetić, Maja ; Mandarić Vukušić, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Teorija i praksa ranog odgoja
/ Pehlić, I., Hasanagić, A. - Zenica : Odsjek za predškolski odgoj i obrazovanje islamskog pedagoškog fakulteta Univerziteta u Zenici, 2012
ISBN
978-9958-697-20-3
Skup
Znanstveno-stručna konferencija s međunarodnim učešćem Teorija i praksa ranog odgoja
Mjesto i datum
Zenica, Bosna i Hercegovina, 21.04.2012
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
odgojitelji; osposobljavanje; partnerstvo; roditelji
(pre-school teachers; training; partnership; parents)
Sažetak
Kvalitetno partnerstvo obitelji i odgojno-obrazovne ustanove, danas je imperativ, pa se od suvremenog odgojitelja očekuje da ima razvijene kompetencije potrebne za izgradnju i unaprjeđivanje kvalitetnih partnerskih odnosa s roditeljima djece iz svoje skupine. S ciljem utvrđivanja odgojiteljske percepcije partnerstva, u lipnju 2011. god. poduzeto je istraživanje na uzorku od 134 odgojitelja iz dječjih vrtića Splita, Zadra i Dubrovnika. Dobiveni rezultati pokazali su da odgojitelji imaju dobre odnose samo s nekim roditeljima djece iz svoje skupine, nisu zadovoljni uključenošću roditelja u život vrtića, a sebe procjenjuju nedostatno kompetentnima za pedagoški rad s roditeljima. Dobiveni rezultati u skladu su s dosada provedenim istraživanjima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb