Pregled bibliografske jedinice broj: 578952
Granice odgovornosti pomorskog prijevoznika za smrt i ozljede putnika po novom Pomorskom zakoniku u odnosu na rješenja na međunarodnoj razini
Granice odgovornosti pomorskog prijevoznika za smrt i ozljede putnika po novom Pomorskom zakoniku u odnosu na rješenja na međunarodnoj razini // Zbornik radova Savjetovanja Pomorski zakonik Republike Hrvatske i druge novine iz područja pomorskog i prometnog prava. / Igor Vio (ur.).
Rijeka: Hrvatsko društvo za pomorsko pravo, 2005. str. 107-129 (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 578952 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Granice odgovornosti pomorskog prijevoznika za smrt i ozljede putnika po novom Pomorskom zakoniku u odnosu na rješenja na međunarodnoj razini
(Limits of Carrier's Liability for Personal Injury and Death of Passengers as per New Maritime Code in relation to the International Regime)
Autori
Pospišil Miler, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Zbornik radova Savjetovanja Pomorski zakonik Republike Hrvatske i druge novine iz područja pomorskog i prometnog prava.
/ Igor Vio - Rijeka : Hrvatsko društvo za pomorsko pravo, 2005, 107-129
ISBN
953-95067-0-0
Skup
Savjetovanje Pomorski zakonik Republike Hrvatske i druge novine iz područja pomorskog prava
Mjesto i datum
Brijuni, Hrvatska, 31.05.2005. - 01.06.2005
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Granice odgovornosti; pomorski prijevoznik
(Limits of Liability; Sea Carrier)
Sažetak
Republika Hrvatska je novim Pomorskim zakonikom iz 2004. godine utvrdila ograničenje odgovornosti prijevoznika za smrt i tjelesne ozljede putnika u iznosu od SDR 175.000 u skladu s iznosom iz Protokola iz 1990. Atenskoj konvenciji o prijevozu putnika i njihove prtljage morem iz 1974. godine koji nije stupio na snagu, a s obzirom na donošenje novog Protokola iz 2002. vjerojatno niti neće stupiti na snagu. Ukoliko u međuvremenu stupi na snagu Protokol iz 2002.godine, Pomorski zakonik iz 2004. godine trebat će značajnije mijenjati, jer Protokolom iz 2002. godine nije promijenjena samo visina ograničenja odgovornosti, nego je promijenjen i sam temelj odogovornosti, uveden dvostupanjski sustav odgovornosti, obvezno osiguranje i direktna tužba prema osiguratelju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pravo