Pregled bibliografske jedinice broj: 578382
Implementacija marketinga kvalitete života u hrvatskome gospodarstvu
Implementacija marketinga kvalitete života u hrvatskome gospodarstvu // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, M. (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 210-224
CROSBI ID: 578382 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Implementacija marketinga kvalitete života u hrvatskome gospodarstvu
(Implementation of quality-of-life marketing in the Croatian economy)
Autori
Lončarić, Dina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Marketing i održivi razvitak
Urednik/ci
Leko Šimić, M.
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2010
Raspon stranica
210-224
ISBN
978-953-253-074-2
Ključne riječi
kvaliteta života, strateško upravljanje marketingom, etika, društvena odgovornost
(quality of life, strategic marketing management, ethics, social responsibility)
Sažetak
Kvaliteta života ostvaruje se u uvjetima općeg ljudskog blagostanja, koje osim materijalnog blagostanja uključuje i neopipljive komponente Marketing kao gospodarski i društveni proces može unaprijediti kvalitetu života u društvu. Da bi se ostvarili pozitivni učinci na kvalitetu života na makro razini potrebno je na razini poduzeća upravljati procesom marketinga uvažavajući načela etike, društvene odgovornosti i ciljeve interesno- utjecajnih skupina. Svrha je rada ukazati na mogućnost implementacije filozofije marketinga kvalitete života te utvrditi aktualnu razinu njezine primjene u hrvatskom gospodarstvu. Rezultati istraživanja provedenog na uzorku najuspješnijih hrvatskih poduzeća pokazuju da mnoga od njih primjenjuju načela marketinga kvalitete života, ali da postoji prostor za daljnje unapređenje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija