Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 578382

Implementacija marketinga kvalitete života u hrvatskome gospodarstvu


Lončarić, Dina
Implementacija marketinga kvalitete života u hrvatskome gospodarstvu // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, M. (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 210-224


CROSBI ID: 578382 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Implementacija marketinga kvalitete života u hrvatskome gospodarstvu
(Implementation of quality-of-life marketing in the Croatian economy)

Autori
Lončarić, Dina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Marketing i održivi razvitak

Urednik/ci
Leko Šimić, M.

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2010

Raspon stranica
210-224

ISBN
978-953-253-074-2

Ključne riječi
kvaliteta života, strateško upravljanje marketingom, etika, društvena odgovornost
(quality of life, strategic marketing management, ethics, social responsibility)

Sažetak
Kvaliteta života ostvaruje se u uvjetima općeg ljudskog blagostanja, koje osim materijalnog blagostanja uključuje i neopipljive komponente Marketing kao gospodarski i društveni proces može unaprijediti kvalitetu života u društvu. Da bi se ostvarili pozitivni učinci na kvalitetu života na makro razini potrebno je na razini poduzeća upravljati procesom marketinga uvažavajući načela etike, društvene odgovornosti i ciljeve interesno- utjecajnih skupina. Svrha je rada ukazati na mogućnost implementacije filozofije marketinga kvalitete života te utvrditi aktualnu razinu njezine primjene u hrvatskom gospodarstvu. Rezultati istraživanja provedenog na uzorku najuspješnijih hrvatskih poduzeća pokazuju da mnoga od njih primjenjuju načela marketinga kvalitete života, ali da postoji prostor za daljnje unapređenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Dina Lončarić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lončarić, Dina
Implementacija marketinga kvalitete života u hrvatskome gospodarstvu // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, M. (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 210-224
Lončarić, D. (2010) Implementacija marketinga kvalitete života u hrvatskome gospodarstvu. U: Leko Šimić, M. (ur.) Marketing i održivi razvitak. Osijek, Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, str. 210-224.
@inbook{inbook, author = {Lon\v{c}ari\'{c}, Dina}, editor = {Leko \v{S}imi\'{c}, M.}, year = {2010}, pages = {210-224}, keywords = {kvaliteta \v{z}ivota, strate\v{s}ko upravljanje marketingom, etika, dru\v{s}tvena odgovornost}, isbn = {978-953-253-074-2}, title = {Implementacija marketinga kvalitete \v{z}ivota u hrvatskome gospodarstvu}, keyword = {kvaliteta \v{z}ivota, strate\v{s}ko upravljanje marketingom, etika, dru\v{s}tvena odgovornost}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@inbook{inbook, author = {Lon\v{c}ari\'{c}, Dina}, editor = {Leko \v{S}imi\'{c}, M.}, year = {2010}, pages = {210-224}, keywords = {quality of life, strategic marketing management, ethics, social responsibility}, isbn = {978-953-253-074-2}, title = {Implementation of quality-of-life marketing in the Croatian economy}, keyword = {quality of life, strategic marketing management, ethics, social responsibility}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font