Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 578323

Stvaranje nove paradigme kvalitete poučavanja - Glavni cilj - uspješan i zadovoljan učenik


Topolovac, Igor
Stvaranje nove paradigme kvalitete poučavanja - Glavni cilj - uspješan i zadovoljan učenik // Školske novine : tjednik za odgoj, obrazovanje, znanost i kulturu, 1 (2012), 16; 12-12 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 578323 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stvaranje nove paradigme kvalitete poučavanja - Glavni cilj - uspješan i zadovoljan učenik
(Creation of new paradigm of teaching quality - Main goal - successful and contented student)

Autori
Topolovac, Igor

Izvornik
Školske novine : tjednik za odgoj, obrazovanje, znanost i kulturu (0037-6531) 1 (2012), 16; 12-12

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
kvaliteta poučavanja; nove paradigme poučavanja; holistički pristup
(teaching quality; new teaching paradigm; holistic approach)

Sažetak
Već od inicijalne uključenosti u osnovnoškolski obrazovni sustav, učenike bi trebalo usmjeravati propitivanju kvalitete vlastitog rada i napretka, te na temelju različitih kriterija odrediti im finalnu uspješnost u njihovom intelektualnom radu. Koliko je uspješan bio u ostvarivanju određenog zadatka, pojedinac – učenik procjenjuje i ocjenjuje na subjektivnoj, ali i objektivnoj razini. Njegova uspješnost povezana je s razinom i intenzitetom intrinzične motivacije za daljnje učenje i razvijanje. Jedan od ciljeva odgojno- obrazovne djelatnosti jest intervenirati u cjelokupni razvoj svakog pojedinca – učenika, stvarajući na taj način pretpostavku za potpunu i uspješnu njegovu afirmaciju u socijalnoj sredini, u kojoj živi i djeluje. Koliko je sustav u tome funkcionalan, govori upješnost i zadovoljstvo učenika, subjekta u nastavi, ali i učitelja koji zajedno s učenikom sukreira te ostvaruje odgojno- obrazovne ishode u nastavi. Holistički pristup poučavanju rezultat je holističkog sagledavanja i opisivanja pojava u znanosti. Budući da se nacionalni odgojno-obrazovni sustav temelji na europskom obrazovnom modelu, ističe se potreba za revizijom i aktualizacijom novih standarda nacionalne odgojno-obrazovne prakse u skladu s vrijednosnim sustavom i praksom europskog prostora.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Topolovac, Igor
Stvaranje nove paradigme kvalitete poučavanja - Glavni cilj - uspješan i zadovoljan učenik // Školske novine : tjednik za odgoj, obrazovanje, znanost i kulturu, 1 (2012), 16; 12-12 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Topolovac, I. (2012) Stvaranje nove paradigme kvalitete poučavanja - Glavni cilj - uspješan i zadovoljan učenik. Školske novine : tjednik za odgoj, obrazovanje, znanost i kulturu, 1 (16), 12-12.
@article{article, author = {Topolovac, Igor}, year = {2012}, pages = {12-12}, keywords = {kvaliteta pou\v{c}avanja, nove paradigme pou\v{c}avanja, holisti\v{c}ki pristup}, journal = {\v{S}kolske novine : tjednik za odgoj, obrazovanje, znanost i kulturu}, volume = {1}, number = {16}, issn = {0037-6531}, title = {Stvaranje nove paradigme kvalitete pou\v{c}avanja - Glavni cilj - uspje\v{s}an i zadovoljan u\v{c}enik}, keyword = {kvaliteta pou\v{c}avanja, nove paradigme pou\v{c}avanja, holisti\v{c}ki pristup} }
@article{article, author = {Topolovac, Igor}, year = {2012}, pages = {12-12}, keywords = {teaching quality, new teaching paradigm, holistic approach}, journal = {\v{S}kolske novine : tjednik za odgoj, obrazovanje, znanost i kulturu}, volume = {1}, number = {16}, issn = {0037-6531}, title = {Creation of new paradigm of teaching quality - Main goal - successful and contented student}, keyword = {teaching quality, new teaching paradigm, holistic approach} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font