Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 578303

Napredak u usvajanju znanja iz matematike učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnim i posebnim uvjetima odgoja i obrazovanja


Mavrin-Cavor(Igrić), Ljiljana
Napredak u usvajanju znanja iz matematike učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnim i posebnim uvjetima odgoja i obrazovanja // Defektologija, 23 (1987), 1; 111-124 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 578303 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Napredak u usvajanju znanja iz matematike učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnim i posebnim uvjetima odgoja i obrazovanja
(The progress in acquiring knowledge in mathematics among cognitive impaired pupils in regular and special educational setting)

Autori
Mavrin-Cavor(Igrić), Ljiljana

Izvornik
Defektologija (0351-1839) 23 (1987), 1; 111-124

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
napredak; znanja; kognitivan razvoj
(knowledge; cognitive; impaired; educational setting)

Sažetak
Ovim se istraživanjem željelo ustanoviti kako primijenjeni eksperimentalni model integracije utječe na savladavanje gradiva iz matematike u učenika usporenog kognitivnog razvoja. U tu su svrhu primijenjeni Zadavi objektivnog tipa iz matematike (ZOT-MAT) na početku i kraju eksperimentalnog perioda. Razlike u napretku iz matematike između dva ispitivanja utvrđene su s pomoću univarijantne analize varijance, te se može zaključiti da je u svim ispitanim grupama (E, K1, K2 i K3) došlo do napretka. Najuspješnija je bila eksperimentalna grupa, u kojoj je defektolog stručni suradnik radio prema eksperimentalnom modelu rada, međutim i ovdje na nekim područjima nije bilo napretka, što se pripisuje nedostacima izvedbenih programa rada. Kontrolne grupe u redovnim uvjetima nisu imale većih međusobnih razlika u napretku. Grupa u posebnim uvjetima značajno je napredovala u promatranom periodu, ali je njihov stupanj usvojenosti gradiva ipak bio niži, tj. savladali su gradivo za prvi razred osnovne škole, dok su ostale grupe usvojile u većoj ili manjoj mjeri gradivo do trećeg razreda osnovne škole. Ti rezultati ukazuju na prednost eksperimentalnog modela rada, ali i na potrebu njegove dorade. Nesklad između rezultata ovog ispitivanja i rezultata na bazi procjene nastavnika o napretku učenika ukazuje na potrebu rada s nastavnicima u pogledu postizanja veće objektivnosti u procjeni učenika.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Mavrin-Cavor(Igrić), Ljiljana
Napredak u usvajanju znanja iz matematike učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnim i posebnim uvjetima odgoja i obrazovanja // Defektologija, 23 (1987), 1; 111-124 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Mavrin-Cavor(Igrić), L. (1987) Napredak u usvajanju znanja iz matematike učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnim i posebnim uvjetima odgoja i obrazovanja. Defektologija, 23 (1), 111-124.
@article{article, author = {Mavrin-Cavor(Igri\'{c}), Ljiljana}, year = {1987}, pages = {111-124}, keywords = {napredak, znanja, kognitivan razvoj}, journal = {Defektologija}, volume = {23}, number = {1}, issn = {0351-1839}, title = {Napredak u usvajanju znanja iz matematike u\v{c}enika usporenog kognitivnog razvoja u redovnim i posebnim uvjetima odgoja i obrazovanja}, keyword = {napredak, znanja, kognitivan razvoj} }
@article{article, author = {Mavrin-Cavor(Igri\'{c}), Ljiljana}, year = {1987}, pages = {111-124}, keywords = {knowledge, cognitive, impaired, educational setting}, journal = {Defektologija}, volume = {23}, number = {1}, issn = {0351-1839}, title = {The progress in acquiring knowledge in mathematics among cognitive impaired pupils in regular and special educational setting}, keyword = {knowledge, cognitive, impaired, educational setting} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font