Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 578301

Razlike u usvojenosti gradiva iz matematike u učenika usporenog kognitivnog razvoja uključenih u različite oblike odgojno-obrazovnog rada


Mavrin-Cavor(Igrić), Ljiljana
Razlike u usvojenosti gradiva iz matematike u učenika usporenog kognitivnog razvoja uključenih u različite oblike odgojno-obrazovnog rada // Defektologija, 23 (1987), 1; 99-110 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 578301 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razlike u usvojenosti gradiva iz matematike u učenika usporenog kognitivnog razvoja uključenih u različite oblike odgojno-obrazovnog rada
(The differences in the level of acqutrement of mathematical material among cognitive impaired children included in different models of education)

Autori
Mavrin-Cavor(Igrić), Ljiljana

Izvornik
Defektologija (0351-1839) 23 (1987), 1; 99-110

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
razlike; kognitivni razvoj
(differences; cognitive)

Sažetak
Cilj je ovog rada bio da se analiziraju efekti različitih odgojno-obrazovnih oblika rada s učenicima usporenog kognitivnog razvoja na stupanj savladavanja gradiva iz matematike. Pritom se koristila Skala procjene savladavanja nastavnog gradiva iz matematike-SPM. Univarijantnom analizom varijance utvrđene su razlike u stupnju savladavanja matematike u učenika koji polaze redovne oblike odgoja i obrazovanja u odnosu na učenike u posebnim uvjetima. Sve grupe u redovnoj školi(E, K1, K2) procijenjene su na kraju eksperimentalnog perioda kao uspješnije od grupe u posebnim uvjetima (K3). Nadalje se utvrdilo da je kao uspješnija procijenjena grupa učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnim uvjetima (K1), bez stručne pomoći defektologa. Međutim ispitanici ove grupe već su u inicijalnom ispitivanju bili bolji, nešto su viših kognitivnih sposobnosti i polaze školu u objektivno povoljnijim uvjetima (manji razredi) od drugih grupa. Budući da eksperimentalna grupa(E) u kojoj se radilo po posebnom modelu (prilagođeni individualizirani programi, rad stručnjaka defektologa i dr.) nije procijenjena kao uspješnija niti u odnosu na drugu kontrolnu grupu (K2), od koje je bila bolja u inicijalnom ispitivanju, postavlja se pitanje objektivnosti procjenjivača razrednih nastavnika. Stoga ovaj rad ne može odgovoriti koji je oblik odgojno-obrazovnog rada s djecom usporenog kognitivnog razvoja najuspješniji na području obrazovnih efekata iz matematike. Zbog toga će biti posebno analizirani rezultati ovih učenika na testovima znanja iz matematike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Mavrin-Cavor(Igrić), Ljiljana
Razlike u usvojenosti gradiva iz matematike u učenika usporenog kognitivnog razvoja uključenih u različite oblike odgojno-obrazovnog rada // Defektologija, 23 (1987), 1; 99-110 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Mavrin-Cavor(Igrić), L. (1987) Razlike u usvojenosti gradiva iz matematike u učenika usporenog kognitivnog razvoja uključenih u različite oblike odgojno-obrazovnog rada. Defektologija, 23 (1), 99-110.
@article{article, author = {Mavrin-Cavor(Igri\'{c}), Ljiljana}, year = {1987}, pages = {99-110}, keywords = {razlike, kognitivni razvoj}, journal = {Defektologija}, volume = {23}, number = {1}, issn = {0351-1839}, title = {Razlike u usvojenosti gradiva iz matematike u u\v{c}enika usporenog kognitivnog razvoja uklju\v{c}enih u razli\v{c}ite oblike odgojno-obrazovnog rada}, keyword = {razlike, kognitivni razvoj} }
@article{article, author = {Mavrin-Cavor(Igri\'{c}), Ljiljana}, year = {1987}, pages = {99-110}, keywords = {differences, cognitive}, journal = {Defektologija}, volume = {23}, number = {1}, issn = {0351-1839}, title = {The differences in the level of acqutrement of mathematical material among cognitive impaired children included in different models of education}, keyword = {differences, cognitive} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font