Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 578115

Intelligent Customer Relationship Management (iCRM) by eFlow Intelligent Portal


Baracskai, Zoltan; Bevanda, Vanja; Dorfler, Viktor
Intelligent Customer Relationship Management (iCRM) by eFlow Intelligent Portal // The International Conference on Information and Intelligent Systems
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2002. str. 173-180 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 578115 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Intelligent Customer Relationship Management (iCRM) by eFlow Intelligent Portal

Autori
Baracskai, Zoltan ; Bevanda, Vanja ; Dorfler, Viktor

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
The International Conference on Information and Intelligent Systems / - Varaždin : Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2002, 173-180

ISBN
953-6071-18-5

Skup
The International Conference on Information and Intelligent Systems

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, September 25-27

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
business intelligence; knowledge based system; intelligent portal; data mining

Sažetak
Upravljanje odnosima s kupcima je postalo strateškom inicijativom kako bi se spoznali, privukli i održavali odnosi s važnim klijentima, a najnovija tehnološka dostignuća omogućuju automatsko prikupljanje velike količine, kako numeričkih podataka, tako i "mekih" informacija o kupcima. Strategija izgradnje i održavanja veza s kupcima moguće je iskazati pravilima eksperta. Iskorišten je Doctus sustav znanja koji omogućuje induktivno i deduktivno zaključivanje nad bazom znanja, i koji je nadograđen inteligentnim portalom s portletima specifične aplikacije. Sustav ostvaruje integraciju u dva pravca: s bazama/ skladištima podataka primjenom metoda otkrivanja znanja u podacima i publiciranjem sadržaja na web sučelju.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", Pula

Profili:

Avatar Url Vanja Bevanda (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Baracskai, Zoltan; Bevanda, Vanja; Dorfler, Viktor
Intelligent Customer Relationship Management (iCRM) by eFlow Intelligent Portal // The International Conference on Information and Intelligent Systems
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2002. str. 173-180 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Baracskai, Z., Bevanda, V. & Dorfler, V. (2002) Intelligent Customer Relationship Management (iCRM) by eFlow Intelligent Portal. U: The International Conference on Information and Intelligent Systems.
@article{article, author = {Baracskai, Zoltan and Bevanda, Vanja and Dorfler, Viktor}, year = {2002}, pages = {173-180}, keywords = {business intelligence, knowledge based system, intelligent portal, data mining}, isbn = {953-6071-18-5}, title = {Intelligent Customer Relationship Management (iCRM) by eFlow Intelligent Portal}, keyword = {business intelligence, knowledge based system, intelligent portal, data mining}, publisher = {Fakultet organizacije i informatike Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Baracskai, Zoltan and Bevanda, Vanja and Dorfler, Viktor}, year = {2002}, pages = {173-180}, keywords = {business intelligence, knowledge based system, intelligent portal, data mining}, isbn = {953-6071-18-5}, title = {Intelligent Customer Relationship Management (iCRM) by eFlow Intelligent Portal}, keyword = {business intelligence, knowledge based system, intelligent portal, data mining}, publisher = {Fakultet organizacije i informatike Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font