Pregled bibliografske jedinice broj: 578086
Marketing informacijski sustav
Marketing informacijski sustav // Marketing / Kukić, Slavo (ur.).
Mostar: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Mostaru, 2007. str. 183-209
CROSBI ID: 578086 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing informacijski sustav
(Marketing Information System)
Autori
Bevanda, Vanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Marketing
Urednik/ci
Kukić, Slavo
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Mostaru
Grad
Mostar
Godina
2007
Raspon stranica
183-209
ISBN
978-9958-690-36-5
Ključne riječi
informacijski sustav, marketing
(information systems, marketing)
Sažetak
Knjiga je namijenjena studentima ekonomskih fakulteta i udžbeničkog je karaktera. Sedmo poglavlje knjige nosi naslov "Marketing informacijski sustav" i u njemu su sažeta iskustva izučavanja i predavanja kolegija "Marketing informacijski sustavi" i predstavljaju nov pristup izučavanja marketinškog područja s informatičkog stajališta. Cilj je poglavlja opisati funkcioniranje MIS-a u svjetlu promjena koje su nastale brzim razvojem i primjenom novih tehnologija kroz četiri cjeline: uvod, suvremeni informacijski sustav: Ples u ritmu promjena, Funkcije marketing informacijskih sustava (MIS): Jednako na nov način i tehnološka infrastruktura MIS-a: Iza zastora. U opisu suvremenog informacijskog sustava organizacije prikazane su promjene načina funkcioniranja poslovnih procesa organizacije nastale uslijed primjene elektroničkog poslovanja, a koje su prouzročile i promjene strukture i okoline pripadajućeg informacijskog sustava. Prilikom opisa funkcija MIS-a kao polazna točka je iskorišten Kotler-ov prikaz funkcija koji je proširen izučavanjem promjena u njihovom funkcioniranju nastalih primjenom IK tehnologija. Posebna je pažnja posvećena prikazu alata potpore marketinškom odlučivanju i opisu njihovog funkcioniranja na konkretnim marketinškim problemima odlučivanja. Posljednja cjelina poglavlja daje kratak prikaz tehnološke infrastrukture marketinškog IS-a kao dijela aplikacija sustava poslovne inteligencije koji na jednom mjestu objedinjuju tehnološka rješenja skladištenja podataka, analitike i alata za rudarenje po velikim količinama podataka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija