Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 578086

Marketing informacijski sustav


Bevanda, Vanja
Marketing informacijski sustav // Marketing / Kukić, Slavo (ur.).
Mostar: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Mostaru, 2007. str. 183-209


CROSBI ID: 578086 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing informacijski sustav
(Marketing Information System)

Autori
Bevanda, Vanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Marketing

Urednik/ci
Kukić, Slavo

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Mostaru

Grad
Mostar

Godina
2007

Raspon stranica
183-209

ISBN
978-9958-690-36-5

Ključne riječi
informacijski sustav, marketing
(information systems, marketing)

Sažetak
Knjiga je namijenjena studentima ekonomskih fakulteta i udžbeničkog je karaktera. Sedmo poglavlje knjige nosi naslov "Marketing informacijski sustav" i u njemu su sažeta iskustva izučavanja i predavanja kolegija "Marketing informacijski sustavi" i predstavljaju nov pristup izučavanja marketinškog područja s informatičkog stajališta. Cilj je poglavlja opisati funkcioniranje MIS-a u svjetlu promjena koje su nastale brzim razvojem i primjenom novih tehnologija kroz četiri cjeline: uvod, suvremeni informacijski sustav: Ples u ritmu promjena, Funkcije marketing informacijskih sustava (MIS): Jednako na nov način i tehnološka infrastruktura MIS-a: Iza zastora. U opisu suvremenog informacijskog sustava organizacije prikazane su promjene načina funkcioniranja poslovnih procesa organizacije nastale uslijed primjene elektroničkog poslovanja, a koje su prouzročile i promjene strukture i okoline pripadajućeg informacijskog sustava. Prilikom opisa funkcija MIS-a kao polazna točka je iskorišten Kotler-ov prikaz funkcija koji je proširen izučavanjem promjena u njihovom funkcioniranju nastalih primjenom IK tehnologija. Posebna je pažnja posvećena prikazu alata potpore marketinškom odlučivanju i opisu njihovog funkcioniranja na konkretnim marketinškim problemima odlučivanja. Posljednja cjelina poglavlja daje kratak prikaz tehnološke infrastrukture marketinškog IS-a kao dijela aplikacija sustava poslovne inteligencije koji na jednom mjestu objedinjuju tehnološka rješenja skladištenja podataka, analitike i alata za rudarenje po velikim količinama podataka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Vanja Bevanda (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bevanda, Vanja
Marketing informacijski sustav // Marketing / Kukić, Slavo (ur.).
Mostar: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Mostaru, 2007. str. 183-209
Bevanda, V. (2007) Marketing informacijski sustav. U: Kukić, S. (ur.) Marketing. Mostar, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Mostaru, str. 183-209.
@inbook{inbook, author = {Bevanda, Vanja}, editor = {Kuki\'{c}, S.}, year = {2007}, pages = {183-209}, keywords = {informacijski sustav, marketing}, isbn = {978-9958-690-36-5}, title = {Marketing informacijski sustav}, keyword = {informacijski sustav, marketing}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Mostaru}, publisherplace = {Mostar} }
@inbook{inbook, author = {Bevanda, Vanja}, editor = {Kuki\'{c}, S.}, year = {2007}, pages = {183-209}, keywords = {information systems, marketing}, isbn = {978-9958-690-36-5}, title = {Marketing Information System}, keyword = {information systems, marketing}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Mostaru}, publisherplace = {Mostar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font