Pregled bibliografske jedinice broj: 578067
Komunikacija podacima kao čimbenik oblikovanja elektroničkih tržišta
Komunikacija podacima kao čimbenik oblikovanja elektroničkih tržišta // Suvremeni promet, 22 (2000), 3/4; 287-289 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 578067 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacija podacima kao čimbenik oblikovanja elektroničkih tržišta
(Data communication as a forming factor of the electronic markets)
Autori
Pavlović, I. ; Markić, B. ; Bevanda, Vanja
Izvornik
Suvremeni promet (0351-1898) 22
(2000), 3/4;
287-289
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
elektroničko poslovanje; elektronička tržišta
(e business; e markets)
Sažetak
Elektroničko poslovanje, kao suvremeni oblik organizacije poslovanja, podrazumijeva intenzivnu primjenu informacijsko-komunikacijske tehnologije, i uslijed njene intenzivne primjene, elektronička tržišta postaju institucionalno novi oblik razmjene proizvoda, usluga i informacija. Istražene su razlike između tradicionalnih i elektroničkih tržišta sa stajališta prodavatelja (ponude) i kupca (tražnje). Izložene su osobenosti elektroničkih transakcija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", Pula
Profili:
Vanja Bevanda
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CAB Abstracts
- Transportation Research Information Services - TRIS
- Ceobase • IRRD Ulrich's Intl Periodicals Directory • Inter DOC Corporation.