Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 577955

Utjecaj održivog poslovanja i kriznog menadžmenta na ugled organizacije


Mihaljević Branko, Toth Ivan, Boić Vitomir
Utjecaj održivog poslovanja i kriznog menadžmenta na ugled organizacije // Međunarodna znanstvena konferencija "Menadžment 2012" Zbornik radova / Milija Bogovac (ur.).
Beograd: Fakultet za poslovno industrijski menadžment, ICIM plus - Izdavačaki centar, 2012. str. 421-426 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 577955 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj održivog poslovanja i kriznog menadžmenta na ugled organizacije
(Effect of sustainable business and crisis management on organization's reputation)

Autori
Mihaljević Branko, Toth Ivan, Boić Vitomir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Međunarodna znanstvena konferencija "Menadžment 2012" Zbornik radova / Milija Bogovac - Beograd : Fakultet za poslovno industrijski menadžment, ICIM plus - Izdavačaki centar, 2012, 421-426

ISBN
978-86-84909-73-4

Skup
Međunarodna znanstvena konferencija "Menadžment 2012"

Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 20.04.2012. - 21.04.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
održivo poslovanje; krizni menadžment; ugled organizacije
(sustainable business; crisis management; organization's reputation)

Sažetak
Kada raspravljamo o održivom poslovanju jedno od glavnih pitanja vezano za ovu problematiku jest pridonosi li ono poslovanju u užem smislu – profitu – i utječe li na ugled tvrtke. Istraživanje relevantne i dostupne literature pokazuje, da sve veći broj autora smatra i navodi brojne primjere u prilog zaključku da postoji veza, izravna ili neizravna, između profitabilnosti tvrtke i njezine težnje za postizanjem društvenih ciljeva. Teško j izravno dokazati brojkama da održivo poslovanje čini kompanije profitabilnijim jer postoji previše varijabli, i teško je odrediti što je bilo prije – je li kompanija prvo postala profitabilna pa tek tada mogla sebi dopustiti biti odgovornom, ili je bilo obrnuto?Prinos ugledu čini se neospornim, a to također doprinosi profitabilnosti. Da bi održivo poslovanje doprinosilo profitu, ono mora biti dio ukupne politike kompanije te tada društvena odgovornost korporacije može biti pretvorena u konkurentsku prednost. Način na koji se korporacija ponaša unutar društvenih okvira mora biti test odgovornosti i osnova na kojoj se oblikuju odluke uprave.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Branko Mihaljević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mihaljević Branko, Toth Ivan, Boić Vitomir
Utjecaj održivog poslovanja i kriznog menadžmenta na ugled organizacije // Međunarodna znanstvena konferencija "Menadžment 2012" Zbornik radova / Milija Bogovac (ur.).
Beograd: Fakultet za poslovno industrijski menadžment, ICIM plus - Izdavačaki centar, 2012. str. 421-426 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Mihaljević Branko, Toth Ivan, Boić Vitomir (2012) Utjecaj održivog poslovanja i kriznog menadžmenta na ugled organizacije. U: Milija Bogovac (ur.)Međunarodna znanstvena konferencija "Menadžment 2012" Zbornik radova.
@article{article, year = {2012}, pages = {421-426}, keywords = {odr\v{z}ivo poslovanje, krizni menad\v{z}ment, ugled organizacije}, isbn = {978-86-84909-73-4}, title = {Utjecaj odr\v{z}ivog poslovanja i kriznog menad\v{z}menta na ugled organizacije}, keyword = {odr\v{z}ivo poslovanje, krizni menad\v{z}ment, ugled organizacije}, publisher = {Fakultet za poslovno industrijski menad\v{z}ment, ICIM plus - Izdava\v{c}aki centar}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }
@article{article, year = {2012}, pages = {421-426}, keywords = {sustainable business, crisis management, organization's reputation}, isbn = {978-86-84909-73-4}, title = {Effect of sustainable business and crisis management on organization's reputation}, keyword = {sustainable business, crisis management, organization's reputation}, publisher = {Fakultet za poslovno industrijski menad\v{z}ment, ICIM plus - Izdava\v{c}aki centar}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font