Pregled bibliografske jedinice broj: 577955
Utjecaj održivog poslovanja i kriznog menadžmenta na ugled organizacije
Utjecaj održivog poslovanja i kriznog menadžmenta na ugled organizacije // Međunarodna znanstvena konferencija "Menadžment 2012" Zbornik radova / Milija Bogovac (ur.).
Beograd: Fakultet za poslovno industrijski menadžment, ICIM plus - Izdavačaki centar, 2012. str. 421-426 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 577955 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj održivog poslovanja i kriznog menadžmenta na ugled organizacije
(Effect of sustainable business and crisis management on organization's reputation)
Autori
Mihaljević Branko, Toth Ivan, Boić Vitomir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Međunarodna znanstvena konferencija "Menadžment 2012" Zbornik radova
/ Milija Bogovac - Beograd : Fakultet za poslovno industrijski menadžment, ICIM plus - Izdavačaki centar, 2012, 421-426
ISBN
978-86-84909-73-4
Skup
Međunarodna znanstvena konferencija "Menadžment 2012"
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 20.04.2012. - 21.04.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
održivo poslovanje; krizni menadžment; ugled organizacije
(sustainable business; crisis management; organization's reputation)
Sažetak
Kada raspravljamo o održivom poslovanju jedno od glavnih pitanja vezano za ovu problematiku jest pridonosi li ono poslovanju u užem smislu – profitu – i utječe li na ugled tvrtke. Istraživanje relevantne i dostupne literature pokazuje, da sve veći broj autora smatra i navodi brojne primjere u prilog zaključku da postoji veza, izravna ili neizravna, između profitabilnosti tvrtke i njezine težnje za postizanjem društvenih ciljeva. Teško j izravno dokazati brojkama da održivo poslovanje čini kompanije profitabilnijim jer postoji previše varijabli, i teško je odrediti što je bilo prije – je li kompanija prvo postala profitabilna pa tek tada mogla sebi dopustiti biti odgovornom, ili je bilo obrnuto?Prinos ugledu čini se neospornim, a to također doprinosi profitabilnosti. Da bi održivo poslovanje doprinosilo profitu, ono mora biti dio ukupne politike kompanije te tada društvena odgovornost korporacije može biti pretvorena u konkurentsku prednost. Način na koji se korporacija ponaša unutar društvenih okvira mora biti test odgovornosti i osnova na kojoj se oblikuju odluke uprave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Politologija