Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 577877

Usporedba uspješnosti učenika bez teškoća u razvoju i učenika usporenog kognitivnog razvoja u svladavanju znanja iz matematike skalom procjene


Levandovski, Dubravka; Mavrin-Cavor(Igrić), Ljiljana
Usporedba uspješnosti učenika bez teškoća u razvoju i učenika usporenog kognitivnog razvoja u svladavanju znanja iz matematike skalom procjene // Defektologija, 22 (1986), 2; 65-74 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 577877 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usporedba uspješnosti učenika bez teškoća u razvoju i učenika usporenog kognitivnog razvoja u svladavanju znanja iz matematike skalom procjene
(The comparison of pupils of normal and those retarded cognitive development in acquisition of curriculum contents of mathematics using an assessment scale)

Autori
Levandovski, Dubravka ; Mavrin-Cavor(Igrić), Ljiljana

Izvornik
Defektologija (0351-1839) 22 (1986), 2; 65-74

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
usporedba; teškoće u razvoju; kognitivne teškoće; znanje
(comparison; cognitive development; acquisition)

Sažetak
Na uzorku od 68 učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnim i posebnim uvjetima i 89 učenika bez teškoće u razvoju nižih razreda osnovne škole primijenjena je na početku školske godine Skala procjene svladavanja nastavnog gradiva iz matematike. Univarijatnom analizom varijance utvrđene su statistički značajne razlike među grupama u svim česticama Skale, tj. da učenici usporenog kognitivnog razvoja uvelike zaostaju u svladavanju gradiva iz matematike. Kad su uspoređeni podaci o usvojenosti gradiva iz matematike između učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnim uvjetima i učenika usporenog kognitivnog razvoja u posebnim uvjetima, pokazalo se da razlike postoje u 9 od 19 varijabli. Ti pokazatelji inicijalnog ispitivanja bit će polazište u interpretaciji rezultata finalnog ispitivanja na području obrazovnih efekata različitih odgojno-obrazovnih modela rada.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dubravka Levandovski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Levandovski, Dubravka; Mavrin-Cavor(Igrić), Ljiljana
Usporedba uspješnosti učenika bez teškoća u razvoju i učenika usporenog kognitivnog razvoja u svladavanju znanja iz matematike skalom procjene // Defektologija, 22 (1986), 2; 65-74 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Levandovski, D. & Mavrin-Cavor(Igrić), L. (1986) Usporedba uspješnosti učenika bez teškoća u razvoju i učenika usporenog kognitivnog razvoja u svladavanju znanja iz matematike skalom procjene. Defektologija, 22 (2), 65-74.
@article{article, author = {Levandovski, Dubravka and Mavrin-Cavor(Igri\'{c}), Ljiljana}, year = {1986}, pages = {65-74}, keywords = {usporedba, te\v{s}ko\'{c}e u razvoju, kognitivne te\v{s}ko\'{c}e, znanje}, journal = {Defektologija}, volume = {22}, number = {2}, issn = {0351-1839}, title = {Usporedba uspje\v{s}nosti u\v{c}enika bez te\v{s}ko\'{c}a u razvoju i u\v{c}enika usporenog kognitivnog razvoja u svladavanju znanja iz matematike skalom procjene}, keyword = {usporedba, te\v{s}ko\'{c}e u razvoju, kognitivne te\v{s}ko\'{c}e, znanje} }
@article{article, author = {Levandovski, Dubravka and Mavrin-Cavor(Igri\'{c}), Ljiljana}, year = {1986}, pages = {65-74}, keywords = {comparison, cognitive development, acquisition}, journal = {Defektologija}, volume = {22}, number = {2}, issn = {0351-1839}, title = {The comparison of pupils of normal and those retarded cognitive development in acquisition of curriculum contents of mathematics using an assessment scale}, keyword = {comparison, cognitive development, acquisition} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font