Pregled bibliografske jedinice broj: 577877
Usporedba uspješnosti učenika bez teškoća u razvoju i učenika usporenog kognitivnog razvoja u svladavanju znanja iz matematike skalom procjene
Usporedba uspješnosti učenika bez teškoća u razvoju i učenika usporenog kognitivnog razvoja u svladavanju znanja iz matematike skalom procjene // Defektologija, 22 (1986), 2; 65-74 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 577877 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usporedba uspješnosti učenika bez teškoća u razvoju i učenika usporenog kognitivnog razvoja u svladavanju znanja iz matematike skalom procjene
(The comparison of pupils of normal and those retarded cognitive development in acquisition of curriculum contents of mathematics using an assessment scale)
Autori
Levandovski, Dubravka ; Mavrin-Cavor(Igrić), Ljiljana
Izvornik
Defektologija (0351-1839) 22
(1986), 2;
65-74
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
usporedba; teškoće u razvoju; kognitivne teškoće; znanje
(comparison; cognitive development; acquisition)
Sažetak
Na uzorku od 68 učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnim i posebnim uvjetima i 89 učenika bez teškoće u razvoju nižih razreda osnovne škole primijenjena je na početku školske godine Skala procjene svladavanja nastavnog gradiva iz matematike. Univarijatnom analizom varijance utvrđene su statistički značajne razlike među grupama u svim česticama Skale, tj. da učenici usporenog kognitivnog razvoja uvelike zaostaju u svladavanju gradiva iz matematike. Kad su uspoređeni podaci o usvojenosti gradiva iz matematike između učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnim uvjetima i učenika usporenog kognitivnog razvoja u posebnim uvjetima, pokazalo se da razlike postoje u 9 od 19 varijabli. Ti pokazatelji inicijalnog ispitivanja bit će polazište u interpretaciji rezultata finalnog ispitivanja na području obrazovnih efekata različitih odgojno-obrazovnih modela rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Dubravka Levandovski
(autor)