Pregled bibliografske jedinice broj: 577859
Obrazovna postignuća učenika i škola Makarskog primorja
Obrazovna postignuća učenika i škola Makarskog primorja // Makarsko primorje danas. Makarsko primorje od kraja Drugog svjetskog rata do 2011. / Mustapić, Marko ; Hrstić, Ivan (ur.).
Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar ; Grad Makarska, 2012. str. 77-98
CROSBI ID: 577859 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obrazovna postignuća učenika i škola Makarskog primorja
(The educational achievement of pupils and schools of the Makarska littoral)
Autori
Burušić, Josip ; Šakić, Marija ; Babarović, Toni
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Makarsko primorje danas. Makarsko primorje od kraja Drugog svjetskog rata do 2011.
Urednik/ci
Mustapić, Marko ; Hrstić, Ivan
Izdavač
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar ; Grad Makarska
Grad
Zagreb
Godina
2012
Raspon stranica
77-98
ISBN
978-953-6666-87-4
Ključne riječi
obrazovna postignuća, osnovne škole, učenici, Makarska
(educational achievement, primary school, pupils, Makarska)
Sažetak
Osnovni cilj ovog istraživanja bio je utvrditi obrazovna postignuća učenika i škola Makarskoga primorja na završetku osnovnoškolskog obrazovnog ciklusa te ih usporediti s postignućima učenika i škola Splitsko-dalmatinske županije i Republike Hrvatske. Nadalje, u radu se nastojalo utvrditi u kojoj mjeri osobine samih učenika i obilježja njihove okoline, koja su se na nacionalnoj razini pokazala najvažnijim odrednicama učeničkog postignuća, pridonose objašnjenju obrazovnih postignuća učenika Makarskoga primorja. Naposljetku, nastojalo se opisati potencijalne razlike između Makarskoga primorja, Splitsko-dalmatinske županije i Hrvatske prema ključnim odrednicama školskog postignuća. Kako je duga povijest školstva u Makarskom primorju, koja prema nekim izvorima seže u 17. stoljeće kada je u ovom području djelovala škola, ovo istraživanje pokušava sagledatidanašnjeg stanja škola, njihove uspješnosti te će nastoji pružiti naznake mogućih odrednica te uspješnosti, što će može predstavljati osnovu i početak da pitanju djelovanja škola pristupa na način koji u središte stavlja empirijska istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
194-1941533-1518 - Svjetsko istraživanje vrijednosti – Hrvatska u globaliziranom svijetu (Rimac, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
194-1941558-1527 - Odrednice roditeljstva, obiteljski odnosi i psihosocijalna dobrobit djece (Raboteg-Šarić, Zora, MZOS ) ( CroRIS)
194-1941558-1555 - Razvoj nacionalnih indikatora kvalitete življenja (Kaliterna-Lipovčan, Ljiljana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb