Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 577795

Osnove menadžmenta


Nadrljanski, Đorđe; Nadrljanski, Mila
Osnove menadžmenta // Osnove menadžmenta
Split: Redak, 2012. str. 1-144


CROSBI ID: 577795 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osnove menadžmenta
(THE basics of management)

Autori
Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Osnove menadžmenta

Izdavač
Redak

Grad
Split

Godina
2012

Raspon stranica
1-144

ISBN
978-953-7595-94-4

Ključne riječi
osnove menadžmenta, poslovna praksa, menađeri
(the basics of management , practice reached, Managers)

Sažetak
Osnove menadžmenta su nastale kada je poslovna praksa dosegnula određeni stupanj razvoja koji je zahtijevao specifična znanja i vještine koje se tiču upravljanja. Okruženje suvremenih organizacija se izuzetno brzo mijenja pod utjecajem tehnoloških, ekonomskih, pravno-političkih i drugih društvenih faktora. Menadžeri su često prinuđeni donositi odluke u vrlo kratkom roku da bi ostvarili ciljeve svoje organizacije. Odluka koja se donese prekasno nema efekta ili čak postaje kontraproduktivna. Od menadžera se traži: samo “tri stvari”: prvo: uspjeh, drugo: uspjeh i treće: uspjeh (odnosno: samo uspjeh). Uspjeh od menadžera ne zahtijevaju samo vlasnici kapitala. Uspjeh zahtijeva i obitelj (ako je menadžer ima). Konačno, uspjeh je potreban i samom menadžeru (kao ličnosti). The basics of management were made when the business practice reached a certain stage of development which required specific knowledge and skills pertaining to management. The environment of modern organizations is rapidly changing under the influence of technological, economic, legal, political and other social factors. Managers are often forced to make decisions in a very short time in order to accomplish the goals of their organization. A decision made too late has no effect or even becomes counterproductive. Managers are required only "three things": firstly: success, secondly: success and thirdly: success (ie: only success). Managers' success is not only required by the owners of capital. It is also required by the family (if the manager has one). Finally, the manager as a person needs success.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
112-1121722-1719 - Regionalni elektroničko logistički pomorski cluster, orkestriranje procesa (Čišić, Dragan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Pomorski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Đorđe Nadrljanski (autor)

Avatar Url Mila Nadrljanski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Nadrljanski, Đorđe; Nadrljanski, Mila
Osnove menadžmenta // Osnove menadžmenta
Split: Redak, 2012. str. 1-144
Nadrljanski, Đ. & Nadrljanski, M. (2012) Osnove menadžmenta. Osnove menadžmenta. Split, Redak, str. 1-144.
@inbook{inbook, author = {Nadrljanski, \DJor\dje and Nadrljanski, Mila}, year = {2012}, pages = {1-144}, keywords = {osnove menad\v{z}menta, poslovna praksa, mena\djeri}, isbn = {978-953-7595-94-4}, title = {Osnove menad\v{z}menta}, keyword = {osnove menad\v{z}menta, poslovna praksa, mena\djeri}, publisher = {Redak}, publisherplace = {Split} }
@inbook{inbook, author = {Nadrljanski, \DJor\dje and Nadrljanski, Mila}, year = {2012}, pages = {1-144}, keywords = {the basics of management , practice reached, Managers}, isbn = {978-953-7595-94-4}, title = {THE basics of management}, keyword = {the basics of management , practice reached, Managers}, publisher = {Redak}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font