Pregled bibliografske jedinice broj: 577724
Tržišna snaga marke proizvoda na primjeru ribljih konzervi
Tržišna snaga marke proizvoda na primjeru ribljih konzervi // 8. međunarodni gospodarsko-znanstveni skup "Riba Hrvatske-Jedi što vrijedi"
Vukovar, Hrvatska: Ministarstvo poljoprivrede Republike Hrvatske, 2012. str. 32-38 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 577724 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tržišna snaga marke proizvoda na primjeru ribljih konzervi
(The market power of brand products in the case of canned fish)
Autori
Nedović, Čabarkapa Mirjana ; Ivanković, Darija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
8. međunarodni gospodarsko-znanstveni skup "Riba Hrvatske-Jedi što vrijedi"
/ - : Ministarstvo poljoprivrede Republike Hrvatske, 2012, 32-38
Skup
8.međunarodni gospodarsko-znanstveni skup "Riba Hrvatske-Jedi što vrijedi"
Mjesto i datum
Vukovar, Hrvatska, 19.04.2012. - 20.04.2012
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Marka proizvoda ; tržišna snaga ; mjerenje tržišne snage marke proizvoda
(Brand products ; market power ; the measurement of market power brands)
Sažetak
- Svrha i glavni cilj provedenog istraživanja je utvrditi može li se izmjeriti tržišna vrijednost marke proizvoda, te kako na osnovi dobivenih podataka utjecati na povećanje njezine tržišne vrijednosti. Istraživanje je provedeno na području Republike Hrvatske na uzorku od 2000 ispitanika putem upitnika. U ovom radu se objašnjava model nazvan PGM (Product Group Manager), a koji doprinosi boljem razumijevanju tržišne pozicije marke. Tržišna snaga marke proizvoda će se izmjeriti kroz različite elemente poslagane u piramidu. Piramida se sastoji od sedam elemenata ili razina, koji prikazuju odnos između potrošača i marke. Razine ili elementi piramide odnose se na : poznavanje marke, iskustvo sa markom, razmatranje o marki, korištenje marke, lojalnost marki, količina i cijena marke proizvoda. Rezultati koji su proizašli iz mjerenja navedenih razina/elemenata upućuju na to da potrošači zahtijevaju različite pristupe poglavito u marketinškim aktivnostima na svakoj pojedinoj razini u piramidi, te za svaku razinu u piramidi (modelu) proizlazi i odgovarajuća preporuka sa svrhom jačanja tržišne snage marke proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru