Pregled bibliografske jedinice broj: 577515
Kako se pripremiti za institucijsku reviziju programa u visokom glazbenom školstvu
Kako se pripremiti za institucijsku reviziju programa u visokom glazbenom školstvu // Tonovi (Zagreb), 52. (2008), 49-69 (podatak o recenziji nije dostupan, prijevod i uredba, ostalo)
CROSBI ID: 577515 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako se pripremiti za institucijsku reviziju programa u visokom glazbenom školstvu
(How to Prepare for an Institutional Review in Higher Music Education)
Autori
Rojko, Pavel
Izvornik
Tonovi (Zagreb) (0352-9711) 52.
(2008);
49-69
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prijevod i uredba, ostalo
Ključne riječi
Osiguranje kvalitete; vrednovanje programa; samovrednovanje; unutarnja i vanjska revizija; akreditacija
(Quality assurance; programme evaluation; self-evaluation; internal and external review; accreditation)
Sažetak
Prosvjetne vlasti očekuju od ustanova visokoga obrazovanja – pa i od glazbenih – da provedu unutarnje revizije različitih vrsta da bi popravile kakvoću svoga rada. Takve se revizije mogu usredotočiti na posebne obrazovne programe ili kolegije ili na ustanovu u cjelini. One se mogu usredotočiti i na neke aspekte pojedinog programa kao što su npr. ishodi učenja usmjerenog na studenta, transparentnost, učinkovitost, zapošljivost, sposobnost prilagodbe promjenjivim uvjetima okoline, istaknutost u širem kontekstu mjesnog i državnog glazbenog života, ili unapređivanje kreativnosti studenata i nastavnika. Unutarnje revizije mogu se zasnivati na unutarnjim izvještajima o procjenama studenata i nastavnika, a mogu uključivati i izvještaje vanjskih kolega. U većini zemalja prosvjetne vlasti provode revizije osiguranja kakvoće ili akreditacije na državnoj razini kako bi osigurale da ustanove i/ili programi visokoga obrazovanja zadovolje minimume zahtjeva i da, kao što to rade neke države, akreditiraju one programe i ustanove koje doista ispunjavaju ta mjerila. Revizije se obično zasnivaju na unutarnjim izvještajima i na izvještajima vanjskih revizora. U ovom se tekstu savjetuje ustanovama visokoga glazbenog školstva kako se mogu učinkovito priremiti za unutarnju i vanjsku reviziju programa. Ključne riječi: Osiguranje kvalitete, vrednovanje programa, samovrednovanje, unutarnja i vanjska revizija, akreditacija
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija