Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 577515

Kako se pripremiti za institucijsku reviziju programa u visokom glazbenom školstvu


Rojko, Pavel
Kako se pripremiti za institucijsku reviziju programa u visokom glazbenom školstvu // Tonovi (Zagreb), 52. (2008), 49-69 (podatak o recenziji nije dostupan, prijevod i uredba, ostalo)


CROSBI ID: 577515 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kako se pripremiti za institucijsku reviziju programa u visokom glazbenom školstvu
(How to Prepare for an Institutional Review in Higher Music Education)

Autori
Rojko, Pavel

Izvornik
Tonovi (Zagreb) (0352-9711) 52. (2008); 49-69

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prijevod i uredba, ostalo

Ključne riječi
Osiguranje kvalitete; vrednovanje programa; samovrednovanje; unutarnja i vanjska revizija; akreditacija
(Quality assurance; programme evaluation; self-evaluation; internal and external review; accreditation)

Sažetak
Prosvjetne vlasti očekuju od ustanova visokoga obrazovanja – pa i od glazbenih – da provedu unutarnje revizije različitih vrsta da bi popravile kakvoću svoga rada. Takve se revizije mogu usredotočiti na posebne obrazovne programe ili kolegije ili na ustanovu u cjelini. One se mogu usredotočiti i na neke aspekte pojedinog programa kao što su npr. ishodi učenja usmjerenog na studenta, transparentnost, učinkovitost, zapošljivost, sposobnost prilagodbe promjenjivim uvjetima okoline, istaknutost u širem kontekstu mjesnog i državnog glazbenog života, ili unapređivanje kreativnosti studenata i nastavnika. Unutarnje revizije mogu se zasnivati na unutarnjim izvještajima o procjenama studenata i nastavnika, a mogu uključivati i izvještaje vanjskih kolega. U većini zemalja prosvjetne vlasti provode revizije osiguranja kakvoće ili akreditacije na državnoj razini kako bi osigurale da ustanove i/ili programi visokoga obrazovanja zadovolje minimume zahtjeva i da, kao što to rade neke države, akreditiraju one programe i ustanove koje doista ispunjavaju ta mjerila. Revizije se obično zasnivaju na unutarnjim izvještajima i na izvještajima vanjskih revizora. U ovom se tekstu savjetuje ustanovama visokoga glazbenog školstva kako se mogu učinkovito priremiti za unutarnju i vanjsku reviziju programa. Ključne riječi: Osiguranje kvalitete, vrednovanje programa, samovrednovanje, unutarnja i vanjska revizija, akreditacija

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Muzička akademija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Pavel Rojko (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Rojko, Pavel
Kako se pripremiti za institucijsku reviziju programa u visokom glazbenom školstvu // Tonovi (Zagreb), 52. (2008), 49-69 (podatak o recenziji nije dostupan, prijevod i uredba, ostalo)
Rojko, P. (2008) Kako se pripremiti za institucijsku reviziju programa u visokom glazbenom školstvu. Tonovi (Zagreb), 52., 49-69.
@article{article, author = {Rojko, Pavel}, year = {2008}, pages = {49-69}, keywords = {Osiguranje kvalitete, vrednovanje programa, samovrednovanje, unutarnja i vanjska revizija, akreditacija}, journal = {Tonovi (Zagreb)}, volume = {52.}, issn = {0352-9711}, title = {Kako se pripremiti za institucijsku reviziju programa u visokom glazbenom \v{s}kolstvu}, keyword = {Osiguranje kvalitete, vrednovanje programa, samovrednovanje, unutarnja i vanjska revizija, akreditacija} }
@article{article, author = {Rojko, Pavel}, year = {2008}, pages = {49-69}, keywords = {Quality assurance, programme evaluation, self-evaluation, internal and external review, accreditation}, journal = {Tonovi (Zagreb)}, volume = {52.}, issn = {0352-9711}, title = {How to Prepare for an Institutional Review in Higher Music Education}, keyword = {Quality assurance, programme evaluation, self-evaluation, internal and external review, accreditation} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font