Pregled bibliografske jedinice broj: 577418
Osiguranje kakvoće i akreditacija u visokomu glazbenom školstvu: obilježja, mjerila i postupci. Radna skupina AEC-a za akreditaciju. Okvirni dokument
Osiguranje kakvoće i akreditacija u visokomu glazbenom školstvu: obilježja, mjerila i postupci. Radna skupina AEC-a za akreditaciju. Okvirni dokument // Tonovi (Zagreb), 52 (2008), 3-45 (podatak o recenziji nije dostupan, prijevod i uredba, ostalo)
CROSBI ID: 577418 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osiguranje kakvoće i akreditacija u visokomu glazbenom školstvu: obilježja, mjerila i postupci. Radna skupina AEC-a za akreditaciju. Okvirni dokument
(Quality Assurance and Accreditation in Higher Music Education: Characteristics, Criteria and Procedures.AEC accreditation working group)
Autori
Rojko, Pavel
Izvornik
Tonovi (Zagreb) (0352-9711) 52
(2008);
3-45
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prijevod i uredba, ostalo
Ključne riječi
Visoko glazbeno obrazovanje; vanjsko osiguranje kvalitete; akreditacija; Dublinski deskriptori; deskriptori u glazbi
(Higher music education; external quality assurance; accreditation; Dublin descriptors; descriptors in music)
Sažetak
Prosvjetne vlasti očekuju od ustanova visokoga školstva – i u glazbi – da provode različite oblike unutarnjeg nadzora kako bi se poboljšala kakvoća njihova rada. Takav se nadzor može usmjeriti na posebne nastavne programe ili kolegije ili na ustanovu u cjelini. On se može usmjeriti i na neke posebne aspekte ustanovinih obrazovnih programa kao što je učenje usmjereno na studenta ili na ishode učenja, na transparentnost, na učinkovitost programa, na zapošljivost, na sposobnost prilagodbe promjenjivoj okolini, prepoznatljivost u širem kontekstu mjesnoga ili državnog glazbenog života ili na unapređivanje kreativnosti studenata i nastavnika. U većini zemalja prosvjetne vlasti provode nadzor nad osiguranjem kakvoće ili nad akreditacijama na državnoj razini kako bi osigurale da ustanove i/ili programi u visokom obrazovanju ispune minimalna mjerila i da, u nekim zemljama, akreditiraju programe i/ili ustanove koje ta mjerila ispunjavaju. Takvi se pregledi (revizije) zasnivaju na unutarnjim izvještajima i na izvještajima vanjskih revizora. Cilj je bolonjskoga procesa uspostaviti mjerila i upute za postupke osiguranja kakvoće u visokom školstvu diljem Europe. Svrha je tih mjerila učiniti usporedivima državne postupke, što bi trebalo rezultirati u povećanoj priznatosti studija, programa i kvalifikacija na europskoj razini. Uz to, neka su predmetna područja (npr. inženjerstvo, kemija i poslovno upravljanje napravila predmetno specifične programe revizije ili akreditacija na europskoj razini, koji postojećim državnim postupcima dodaju europsku dimenziju upotrebom u Europi raširenih mjerila ili, pak, predlažu predmetno specifične mehanizme revizije na europskoj razini kao dodatak postojećim državnim postupcima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija