Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 577289

Strateški marketinški plan turizma Kvarnera 2009-2015


Telišman-Košuta, Neda; Boranić Živoder, Snježana; Čorak, Sanda; Ivandić, Neven; Krešić, Damir, Tomljenović, Renata; Vanjski suradnici: Becherel, L.; Hodges, Toni; Warlow, P.;
Strateški marketinški plan turizma Kvarnera 2009-2015, 2009. (ostalo).


CROSBI ID: 577289 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strateški marketinški plan turizma Kvarnera 2009-2015
(Strategic tourism marketing plan of the Kvarner region 2009-2015)

Autori
Telišman-Košuta, Neda ; Boranić Živoder, Snježana ; Čorak, Sanda ; Ivandić, Neven ; Krešić, Damir, Tomljenović, Renata ; Vanjski suradnici: Becherel, L. ; Hodges, Toni ; Warlow, P. ;

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo

Godina
2009

Ključne riječi
turizam; marketing; Kvarner; plan
(tourism; marketing; Kvarner; plan)

Sažetak
Strateški marketinški plan turizma Kvarnera 2009.-2015. predstavlja strategiju 'zaokreta' u destinacijskom marketingu Kvarnera. Dokument dolazi u vrijeme značajnih promjena u turističkim kretanjima na Kvarneru i u njegovom okruženju. Naglasak se stavlja na zaokret ka aktivnijim, zahtijevnijim, ali i platežno sposobnijim ciljnim segmentima kupaca, ka novoj strategiji brendiranja Kvarnera te, također, na zaokret ka e-marketingu kao najvažnijem kanalu komunikacije u budućnosti. Projekt je namijenjen, prije svega, TZ Kvarnera i sustavu turističkih zajednica u regiji kao glavnim koordinatorima destinacijskog marketinga, odnosno nositeljima destinacijske promocije, ali i turističkom gospodarstvu Kvarnera s obzirom na njegovu ulogu kreatora turističkih proizvoda te javnom sektoru s obzirom na njegov nužno partnerski odnos u stvaranju kvalitetnih i konkurentnih turističkih destinacija. Projekt sačinjavaju tri segmenta: Krvni plan, Subregionalni planovi i Proizvodni planovi.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Telišman-Košuta, Neda; Boranić Živoder, Snježana; Čorak, Sanda; Ivandić, Neven; Krešić, Damir, Tomljenović, Renata; Vanjski suradnici: Becherel, L.; Hodges, Toni; Warlow, P.;
Strateški marketinški plan turizma Kvarnera 2009-2015, 2009. (ostalo).
Telišman-Košuta, N., Boranić Živoder, S., Čorak, S., Ivandić, N., Krešić, Damir, Tomljenović, Renata, Vanjski suradnici: Becherel, L., Hodges, T., Warlow, P. & (2009) Strateški marketinški plan turizma Kvarnera 2009-2015.. Ostalo.
@unknown{unknown, author = {Teli\v{s}man-Ko\v{s}uta, Neda and Borani\'{c} \v{Z}ivoder, Snje\v{z}ana and \v{C}orak, Sanda and Ivandi\'{c}, Neven and Vanjski suradnici: Becherel, L. and Hodges, Toni and Warlow, P.}, year = {2009}, keywords = {turizam, marketing, Kvarner, plan}, title = {Strate\v{s}ki marketin\v{s}ki plan turizma Kvarnera 2009-2015}, keyword = {turizam, marketing, Kvarner, plan} }
@unknown{unknown, author = {Teli\v{s}man-Ko\v{s}uta, Neda and Borani\'{c} \v{Z}ivoder, Snje\v{z}ana and \v{C}orak, Sanda and Ivandi\'{c}, Neven and Vanjski suradnici: Becherel, L. and Hodges, Toni and Warlow, P.}, year = {2009}, keywords = {tourism, marketing, Kvarner, plan}, title = {Strategic tourism marketing plan of the Kvarner region 2009-2015}, keyword = {tourism, marketing, Kvarner, plan} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font