Pregled bibliografske jedinice broj: 577289
Strateški marketinški plan turizma Kvarnera 2009-2015
Strateški marketinški plan turizma Kvarnera 2009-2015, 2009. (ostalo).
CROSBI ID: 577289 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strateški marketinški plan turizma Kvarnera 2009-2015
(Strategic tourism marketing plan of the Kvarner region 2009-2015)
Autori
Telišman-Košuta, Neda ; Boranić Živoder, Snježana ; Čorak, Sanda ; Ivandić, Neven ; Krešić, Damir, Tomljenović, Renata ; Vanjski suradnici: Becherel, L. ; Hodges, Toni ; Warlow, P. ;
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2009
Ključne riječi
turizam; marketing; Kvarner; plan
(tourism; marketing; Kvarner; plan)
Sažetak
Strateški marketinški plan turizma Kvarnera 2009.-2015. predstavlja strategiju 'zaokreta' u destinacijskom marketingu Kvarnera. Dokument dolazi u vrijeme značajnih promjena u turističkim kretanjima na Kvarneru i u njegovom okruženju. Naglasak se stavlja na zaokret ka aktivnijim, zahtijevnijim, ali i platežno sposobnijim ciljnim segmentima kupaca, ka novoj strategiji brendiranja Kvarnera te, također, na zaokret ka e-marketingu kao najvažnijem kanalu komunikacije u budućnosti. Projekt je namijenjen, prije svega, TZ Kvarnera i sustavu turističkih zajednica u regiji kao glavnim koordinatorima destinacijskog marketinga, odnosno nositeljima destinacijske promocije, ali i turističkom gospodarstvu Kvarnera s obzirom na njegovu ulogu kreatora turističkih proizvoda te javnom sektoru s obzirom na njegov nužno partnerski odnos u stvaranju kvalitetnih i konkurentnih turističkih destinacija. Projekt sačinjavaju tri segmenta: Krvni plan, Subregionalni planovi i Proizvodni planovi.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb
Profili:
Damir Krešić
(autor)
Neven Ivandić
(autor)
Neda Telišman-Košuta
(autor)
Sanda Čorak
(autor)
Snježana Boranić Živoder
(autor)