Pregled bibliografske jedinice broj: 577147
E-učenje: Moodle u praksi
E-učenje: Moodle u praksi. Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2012 (prirucnik)
CROSBI ID: 577147 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
E-učenje: Moodle u praksi
(E-Learning: Moodle in practice)
Autori
Jadrić, Mario ; Ćukušić, Maja ; Lenkić, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu
Grad
Split
Godina
2012
Stranica
251
ISBN
978-953-281-043-1
Ključne riječi
e-učenje; Moodle; sustav za e-učenje; proces e-učenja
(e-Learning; Moodle; e-Learning system; e-Learning process)
Sažetak
Zahvaljujući svojoj jednostavnosti korištenja i fleksibilnosti, Moodle je trenutno najpopularnija platforma za e-učenje koja se koristi diljem svijeta. Velik broj škola i visokih učilišta već su instalirali Moodle, međutim problem u određenom broju slučajeva predstavlja niska razina korištenja i upitna kvaliteta izrađenih Moodle kolegija. Niz različitih mogućnosti koje Moodle pruža može predstavljati barijeru za nastavnike koji pod opterećenjem svakodnevnih obveza nemaju vremena sadržaje koje koriste za podučavanje pretvoriti u kvalitetan i efikasan kolegij e- učenja. Koristeći se projektno orijentiranim pristupom materija se u knjizi izlaže na jednostavan i praktičan način, pa svi oni koji imaju potrebu za izradom e-tečajeva mogu korak po korak, sljedeći brojne savjete i dodatne resurse, iz poglavlja u poglavlje izraditi i nadograditi vlastito interaktivno i privlačno okruženje za e- učenje. Knjiga je namijenjena nastavnicima koji se po prvi puta susreću s Moodle sustavom, a čitatelja od prvog do osmog poglavlja vodi kroz samu instalaciju sustava, razvoj e-tečaja, kreiranje resursa i aktivnosti prema osobnim potrebama polaznika i tipu materijala, odnosno potrebama organizacije i konteksta korištenja. Knjigu također mogu koristiti i iskusniji korisnici kao pomoć u pojedinim segmentima planiranja, organiziranja i kontroliranja procesa e-učenja u Moodle sustavu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
177-0361994-1998 - Upotrebljivost i prilagodljivost sučelja inteligentnih autorskih ljuski (Granić, Andrina, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split