Pregled bibliografske jedinice broj: 576674
Utjecaj ocjene tehnike na brzinu plivanja 50 m kraul
Utjecaj ocjene tehnike na brzinu plivanja 50 m kraul // Vrednovanje u području edukacije, sporta i sportske rekreacije / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2004. str. 139-144 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 576674 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj ocjene tehnike na brzinu plivanja 50 m kraul
(The impact of technique assessment to 50 m freestyle swimming speed)
Autori
Markuš, Damir ; Grčić-Zubčević, Nada
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Vrednovanje u području edukacije, sporta i sportske rekreacije
/ Findak, Vladimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2004, 139-144
Skup
13. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 19.06.2004. - 23.06.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kraul način plivanja; brzina plivanja; regresijska analiza
(freestyle swimming; swimming speed; regression analysis)
Sažetak
Istraživanje je obavljeno s ciljem utvrđivanja relacija između znanja plivanja kraul tehnike i uspjeha u brzini plivanja na 50 metara kraul na inicijalnom provjeravanju. Postupak je proveden na uzorku od 192 učenika prvih razreda Tehničke, industrijske i obrtničke škole Čakovec. Ispitanicima je izmjerena brzina plivanja na 50 metara kraul tehnikom te im je procijenjeno znanje plivanja za tu priliku konstruiranim testom. U ovom radu upotrijebljen je test za procjenu znanja kraul tehnike plivanja koji bi mogao poslužiti kao polazna osnova za izradu i standardizaciju testova znanja plivanja. Relacije između znanja plivanja kraul tehnike i uspjeha u brzini plivanja na 50 metara kraul utvrđene su regresijskom analizom. Povezanost varijabli je statistički značajna, međutim nije onoliko visoka koliko je očekivana.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija