Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 576511

Uspješnost bolonjskog procesa u izvođenju kolegija teorijske ekonomije


Škuflić, Lorena; Turuk, Mladen; Rkman, Petra
Uspješnost bolonjskog procesa u izvođenju kolegija teorijske ekonomije // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 21 (2012), 1; 239-276 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 576511 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uspješnost bolonjskog procesa u izvođenju kolegija teorijske ekonomije
(Performance of the Bologna process in the theoretical economics course delivery)

Autori
Škuflić, Lorena ; Turuk, Mladen ; Rkman, Petra

Izvornik
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (1330-1039) 21 (2012), 1; 239-276

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
Bolonjski proces ; sustav visokog obrazovanja ; teorijska ekonomija
(Bologna process ; higher education system ; theoretical economics)

Sažetak
Implementacija bolonjskog procesa u visokoškolskom obrazovnom sustavu značajnije je utjecala na nastavne planove i programe, ali i samu strukturu izvođenja nastave, poput promjene satnice kolegija, načina izvođenja nastave, te provjere znanja. U skladu s ciljevima Bolonje kolegiji su postali jednosemestralni, što stvara poseban problem kod složenijih kolegija kao što su predmeti iz teorijske ekonomije, koji su svojim sadržajem i opsegom u prethodnom razdoblju bili dizajnirani za dvosemestralno izvođenje. S obzirom na njihovu važnost za vertikalu obrazovanja, reduciranje sadržaja značilo bi smanjivanje kvalitete studiranja na ekonomskim fakultetima. Kako je cjelokupna reforma na hrvatskim sveučilištima provedena na različite načine, istraživanjem provedenim na sveučilištima u Zagrebu, Splitu, Rijeci i Puli ispituje se koji je način efikasniji, i da li je uvođenje Bolonje općenito povećalo kvalitetu studija u odnosu na predbolonjski program po pitanju predmeta teorijske ekonomije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Petra Rkman (autor)

Avatar Url Mladen Turuk (autor)

Avatar Url Lorena Škuflić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Škuflić, Lorena; Turuk, Mladen; Rkman, Petra
Uspješnost bolonjskog procesa u izvođenju kolegija teorijske ekonomije // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 21 (2012), 1; 239-276 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
Škuflić, L., Turuk, M. & Rkman, P. (2012) Uspješnost bolonjskog procesa u izvođenju kolegija teorijske ekonomije. Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 21 (1), 239-276.
@article{article, author = {\v{S}kufli\'{c}, Lorena and Turuk, Mladen and Rkman, Petra}, year = {2012}, pages = {239-276}, keywords = {Bolonjski proces, sustav visokog obrazovanja, teorijska ekonomija}, journal = {Ekonomska misao i praksa : \v{c}asopis Sveu\v{c}ilista u Dubrovniku}, volume = {21}, number = {1}, issn = {1330-1039}, title = {Uspje\v{s}nost bolonjskog procesa u izvo\djenju kolegija teorijske ekonomije}, keyword = {Bolonjski proces, sustav visokog obrazovanja, teorijska ekonomija} }
@article{article, author = {\v{S}kufli\'{c}, Lorena and Turuk, Mladen and Rkman, Petra}, year = {2012}, pages = {239-276}, keywords = {Bologna process, higher education system, theoretical economics}, journal = {Ekonomska misao i praksa : \v{c}asopis Sveu\v{c}ilista u Dubrovniku}, volume = {21}, number = {1}, issn = {1330-1039}, title = {Performance of the Bologna process in the theoretical economics course delivery}, keyword = {Bologna process, higher education system, theoretical economics} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font