Pregled bibliografske jedinice broj: 576499
Bolonjski proces u studiju glazbe: Vodič za treći ciklus studija u visokom glazbenom obrazovanju (AEC/Polifonija priručnik)
Bolonjski proces u studiju glazbe: Vodič za treći ciklus studija u visokom glazbenom obrazovanju (AEC/Polifonija priručnik) // Tonovi (Zagreb), 49. (2007), 46-70 (podatak o recenziji nije dostupan, prijevod i uredba, ostalo)
CROSBI ID: 576499 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Bolonjski proces u studiju glazbe: Vodič za treći ciklus studija u visokom glazbenom obrazovanju (AEC/Polifonija priručnik)
(Bologna process i Higher Music Education: Guide to Third-Cycle Studies in Higher Music Education (AEC/Polifonia Manual))
Autori
Rojko, Pavel
Izvornik
Tonovi (Zagreb) (0352-9711) 49.
(2007);
46-70
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prijevod i uredba, ostalo
Ključne riječi
Doktorski studij; umjetničko istraživanje; Dublinski deskriptori; ishodi učenja; akreditacija programa
(Doctoral study; research in music; Dublin descriptors; learning outcomes; programm acreditation)
Sažetak
Treći ciklus studija glazbe (doktorski studij) novija je pojava premda ima ustanova koje imaju već dužu tradiciju. Dok se u prvom ciklusu studenti usredotočuju na usvajanje znanja, u drugom na njihovu primjenu, u trećem bi se ciklusu trebali usredotočiti na stvaranje novih znanja i umijeća. Studenti bi se morali osposobiti za formuliranje istraživačkih prijedloga. Umjetničko istraživanje ključni je pojam u studiju trećega ciklusa. Četiri su područja umjetničkog istraživanja u glazbi. To su glazbena proizvodnja, tj. skladanje i improvizacija, glazbeno izvođenje, tj. pripremanje koncerata i koncertiranje, glazbeno podučavanje, tj. vođenje drugih u pripremanju glazbenih izvedaba i u razumijevanju glazbenih djela i ideja te glazba u društvu, tj. razvijanje umjetničkog razumijevanja i upoznavanja glazbe, prijenosa glazbenih kompetencija i odgajanja koncertne publike. U tekstu se dalje opisuje postupak otvaranja studija trećega ciklusa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Objavljeno i u knjizi: Bolonjski proces u visokom umjetničkom obrazovanju. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, 2007. (Ur. Vera Turković, Višnja Kabalin Borenić, Ana Ružička) str. 165-229 - ISBN 978-953-6002-33-7