Pregled bibliografske jedinice broj: 576498
Bolonjski proces u studiju glazbe: Tri europska dokumenta o implementaciji bolonjskog sustava u studij glazbe. Usklađivanje (tuning) obrazovnih sustava u Europi
Bolonjski proces u studiju glazbe: Tri europska dokumenta o implementaciji bolonjskog sustava u studij glazbe. Usklađivanje (tuning) obrazovnih sustava u Europi // Tonovi (Zagreb), 49. (2007), 24-45 (podatak o recenziji nije dostupan, prijevod i uredba, ostalo)
CROSBI ID: 576498 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Bolonjski proces u studiju glazbe: Tri europska dokumenta o implementaciji bolonjskog sustava u studij glazbe. Usklađivanje (tuning) obrazovnih sustava u Europi
(Bologna process in Higher Music Education: Three European Documents on Implementation of the Bologna System in Higher Music Education. Tuning Educational Structures in Europe)
Autori
Rojko, Pavel
Izvornik
Tonovi (Zagreb) (0352-9711) 49.
(2007);
24-45
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prijevod i uredba, ostalo
Ključne riječi
Visoko glazbeno obrazovanje; tri ciklusa; ishodi učenja: praktični; teorijski; generički; Dublinski deskriptori; deskriptori u glazbi
(Higher music education; three cycles studies; learning outcomes: practical; theoretical; generic; Dublin descriptors; descriptors in music)
Sažetak
Visoko glazbeno obrazovanje prihvaćeno je u Europi kao disciplina prikladna za prvi i drugi ciklus studija, a sve je više ustanova akademskoga tipa koje nude ili se spremaju ponuditi i treći ciklus. U tu su svrhu izrađeni deskriptori kompetencija u visokom glazbenom obrazovanju za sva tri ciklusa i to na osnovi službenih Dublinskih deskriptora. U tekstu se za svaki ciklus navode ishodi učenja prema trima kriterijima: kao praktični ishodi (zasnovani na vještinama), teorijski ishodi (zasnovani na znanjima) te generički ishodi. Europsko visoko glazbeno obrazovanje nastoji se uskladiti radi lakšega međusobnog priznavanja i veće mobilnosti studenata i nastavnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija