Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 576498

Bolonjski proces u studiju glazbe: Tri europska dokumenta o implementaciji bolonjskog sustava u studij glazbe. Usklađivanje (tuning) obrazovnih sustava u Europi


Rojko, Pavel
Bolonjski proces u studiju glazbe: Tri europska dokumenta o implementaciji bolonjskog sustava u studij glazbe. Usklađivanje (tuning) obrazovnih sustava u Europi // Tonovi (Zagreb), 49. (2007), 24-45 (podatak o recenziji nije dostupan, prijevod i uredba, ostalo)


CROSBI ID: 576498 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Bolonjski proces u studiju glazbe: Tri europska dokumenta o implementaciji bolonjskog sustava u studij glazbe. Usklađivanje (tuning) obrazovnih sustava u Europi
(Bologna process in Higher Music Education: Three European Documents on Implementation of the Bologna System in Higher Music Education. Tuning Educational Structures in Europe)

Autori
Rojko, Pavel

Izvornik
Tonovi (Zagreb) (0352-9711) 49. (2007); 24-45

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prijevod i uredba, ostalo

Ključne riječi
Visoko glazbeno obrazovanje; tri ciklusa; ishodi učenja: praktični; teorijski; generički; Dublinski deskriptori; deskriptori u glazbi
(Higher music education; three cycles studies; learning outcomes: practical; theoretical; generic; Dublin descriptors; descriptors in music)

Sažetak
Visoko glazbeno obrazovanje prihvaćeno je u Europi kao disciplina prikladna za prvi i drugi ciklus studija, a sve je više ustanova akademskoga tipa koje nude ili se spremaju ponuditi i treći ciklus. U tu su svrhu izrađeni deskriptori kompetencija u visokom glazbenom obrazovanju za sva tri ciklusa i to na osnovi službenih Dublinskih deskriptora. U tekstu se za svaki ciklus navode ishodi učenja prema trima kriterijima: kao praktični ishodi (zasnovani na vještinama), teorijski ishodi (zasnovani na znanjima) te generički ishodi. Europsko visoko glazbeno obrazovanje nastoji se uskladiti radi lakšega međusobnog priznavanja i veće mobilnosti studenata i nastavnika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Muzička akademija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Pavel Rojko (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Rojko, Pavel
Bolonjski proces u studiju glazbe: Tri europska dokumenta o implementaciji bolonjskog sustava u studij glazbe. Usklađivanje (tuning) obrazovnih sustava u Europi // Tonovi (Zagreb), 49. (2007), 24-45 (podatak o recenziji nije dostupan, prijevod i uredba, ostalo)
Rojko, P. (2007) Bolonjski proces u studiju glazbe: Tri europska dokumenta o implementaciji bolonjskog sustava u studij glazbe. Usklađivanje (tuning) obrazovnih sustava u Europi. Tonovi (Zagreb), 49., 24-45.
@article{article, author = {Rojko, Pavel}, year = {2007}, pages = {24-45}, keywords = {Visoko glazbeno obrazovanje, tri ciklusa, ishodi u\v{c}enja: prakti\v{c}ni, teorijski, generi\v{c}ki, Dublinski deskriptori, deskriptori u glazbi}, journal = {Tonovi (Zagreb)}, volume = {49.}, issn = {0352-9711}, title = {Bolonjski proces u studiju glazbe: Tri europska dokumenta o implementaciji bolonjskog sustava u studij glazbe. Uskla\djivanje (tuning) obrazovnih sustava u Europi}, keyword = {Visoko glazbeno obrazovanje, tri ciklusa, ishodi u\v{c}enja: prakti\v{c}ni, teorijski, generi\v{c}ki, Dublinski deskriptori, deskriptori u glazbi} }
@article{article, author = {Rojko, Pavel}, year = {2007}, pages = {24-45}, keywords = {Higher music education, three cycles studies, learning outcomes: practical, theoretical, generic, Dublin descriptors, descriptors in music}, journal = {Tonovi (Zagreb)}, volume = {49.}, issn = {0352-9711}, title = {Bologna process in Higher Music Education: Three European Documents on Implementation of the Bologna System in Higher Music Education. Tuning Educational Structures in Europe}, keyword = {Higher music education, three cycles studies, learning outcomes: practical, theoretical, generic, Dublin descriptors, descriptors in music} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font