Pregled bibliografske jedinice broj: 576344
Kontrastivni pristup nastavi stranoga jezika
Kontrastivni pristup nastavi stranoga jezika // Vaspitanje i obrazovanje, 2 (2009), 75-87 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 576344 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kontrastivni pristup nastavi stranoga jezika
(Language Teaching Through Contrastive Analysis)
Autori
Čizmić, Ivana
Izvornik
Vaspitanje i obrazovanje (0350-1094) 2
(2009);
75-87
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
kontrastivna analiza; pozitivan i negativan transfer; poučavanje stranoga jezika; uloga nastavnika
(contrastive analysis; positive and negative transfer; foreign language teaching; teacher's role)
Sažetak
Kontrastivni pristup ima vrlo važnu ulogu kako u usvajanju tako i u poučavanju stranoga jezika. Prilikom usvajanja stranoga jezika učenici često razmišljaju o svom materinskom jeziku, pa tako u stranom jeziku koriste iste konstrukcije koje postoje u materinskom jeziku i na taj način uglavnom dolazi do negativnog transfera. Zadatak nastavnika je da učenike upozori na činjenicu da je svaki jezik poseban i drukčiji od svih ostalih sa svim svojim prednostima i nedostatcima. Nastavnik bi također trebao znati kako učenike potaknuti na korištenje materinskoga jezika, ali samo u slučajevima pozitivnoga transfera, te kako izbjeći ili neutralizirati njegov negativni transfer. U ovom radu je prikazana obrada glagolskoga vremena Present Continuous kroz pet faza učenja. Obrada se temelji na principima kontrastivne analize.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija