Pregled bibliografske jedinice broj: 576291
Stav prema standardnom jeziku i odstupanja od morfološke norme studenata nastavničkih studija
Stav prema standardnom jeziku i odstupanja od morfološke norme studenata nastavničkih studija // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 14 (2012), 1; 103-133 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 576291 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stav prema standardnom jeziku i odstupanja od morfološke norme studenata nastavničkih studija
(Attitudes of students at teacher education institutions towards the standard language and deviations from the morphological norm)
Autori
Alerić, Marko ; Prskalo, Renata
Izvornik
Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (1848-5189) 14
(2012), 1;
103-133
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
morfološka standardnojezična norma ; ovladavanje morfološkom standardnojezičnom normom ; stav o hrvatskome standardnom jeziku
(morphological norm of the standard Croatian language ; knowledge of the morphological norm of the standard Croatian language ; attitudes towards the standard Croatian language)
Sažetak
U radu su prikazani rezultati istraživanja provedenog među studentima 4. i 5. godine Filozofskog fakulteta u Zagrebu, Učiteljskog fakulteta u Zagrebu te Učiteljskog fakulteta u Zagrebu, Odsjek u Petrinji, kojemu je cilj bio utvrditi stav budućih učitelja i budućih profesora hrvatskoga jezika prema hrvatskome standardnom jeziku i stupanj njihova poznavanja i uspješne primjene morfološke standardnojezične norme. Rezultati istraživanja pokazuju da u sve tri skupine studenti imaju relativno visok stupanj pozitivnoga stava prema hrvatskome standardnom jeziku, ali niži stupanj poznavanja morfološke norme i njezine uspješne primjene. Rezultati istraživanja pokazuju potrebu za dodatnim poučavanjem studenata morfološkoj normi, osobito u područjima u kojima su odstupanja najčešća, te na, zbog utjecaja nastavnika na učenike, potrebu razvoja svijesti studenata o važnosti ovladavanja morfološkom
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Filologija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Social Science Citation Index (SSCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus