Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 576097

Neke razlike u adaptivnom ponašanju učenika bez teškoća u razvoju i učenika s mentalnom retardacijom


Igrić, Ljiljana; Stančić, Zrinjka
Neke razlike u adaptivnom ponašanju učenika bez teškoća u razvoju i učenika s mentalnom retardacijom // Defektologija, 26 (1990), 2; 193-200 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 576097 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Neke razlike u adaptivnom ponašanju učenika bez teškoća u razvoju i učenika s mentalnom retardacijom
(Some differences in adaptive behaviour in pupils with no developmental difficulties and pupils with mental retardation)

Autori
Igrić, Ljiljana ; Stančić, Zrinjka

Izvornik
Defektologija (0351-1839) 26 (1990), 2; 193-200

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
Socijalizacija; razlika; valjanost
(Socialisation; difference; validity)

Sažetak
Primjenom Skale adaptivnog ponašanja AAMD na uzorku 114 učenika bez teškoća u razvoju i 318 učenika s mentalnom retardacijom oba spola željelo se utvrditi razlike u nivou socijalizacije s ciljem primjene spomenute Skale i u dijagnostičke svrhe. Rezultati ispitivanja pokazuju da se dvije grupe statistički značajno razlikuju kako u odnosu na usvojene vještine i navike (prvi dio Skale) tako i u odnosu na nepoželjne oblike ponašanja (drugi dio Skale), s time da su nešto veća odstupanja djece s mentalnom retardacijom u prvom dijelu Skale. Na taj se način utvrdila pragmatička valjanost Skale kao dijagnostičkog instrumenta za utvrđivanje mentalne retardacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-0000000-2354 - Programi intervencija i neki okolinski čimbenici edukacijskog uključivanja

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ljiljana Igrić (autor)

Avatar Url Zrinjka Stančić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Igrić, Ljiljana; Stančić, Zrinjka
Neke razlike u adaptivnom ponašanju učenika bez teškoća u razvoju i učenika s mentalnom retardacijom // Defektologija, 26 (1990), 2; 193-200 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Igrić, L. & Stančić, Z. (1990) Neke razlike u adaptivnom ponašanju učenika bez teškoća u razvoju i učenika s mentalnom retardacijom. Defektologija, 26 (2), 193-200.
@article{article, author = {Igri\'{c}, Ljiljana and Stan\v{c}i\'{c}, Zrinjka}, year = {1990}, pages = {193-200}, keywords = {Socijalizacija, razlika, valjanost}, journal = {Defektologija}, volume = {26}, number = {2}, issn = {0351-1839}, title = {Neke razlike u adaptivnom pona\v{s}anju u\v{c}enika bez te\v{s}ko\'{c}a u razvoju i u\v{c}enika s mentalnom retardacijom}, keyword = {Socijalizacija, razlika, valjanost} }
@article{article, author = {Igri\'{c}, Ljiljana and Stan\v{c}i\'{c}, Zrinjka}, year = {1990}, pages = {193-200}, keywords = {Socialisation, difference, validity}, journal = {Defektologija}, volume = {26}, number = {2}, issn = {0351-1839}, title = {Some differences in adaptive behaviour in pupils with no developmental difficulties and pupils with mental retardation}, keyword = {Socialisation, difference, validity} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font