Pregled bibliografske jedinice broj: 576097
Neke razlike u adaptivnom ponašanju učenika bez teškoća u razvoju i učenika s mentalnom retardacijom
Neke razlike u adaptivnom ponašanju učenika bez teškoća u razvoju i učenika s mentalnom retardacijom // Defektologija, 26 (1990), 2; 193-200 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 576097 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neke razlike u adaptivnom ponašanju učenika bez teškoća u razvoju i učenika s mentalnom retardacijom
(Some differences in adaptive behaviour in pupils with no developmental difficulties and pupils with mental retardation)
Autori
Igrić, Ljiljana ; Stančić, Zrinjka
Izvornik
Defektologija (0351-1839) 26
(1990), 2;
193-200
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
Socijalizacija; razlika; valjanost
(Socialisation; difference; validity)
Sažetak
Primjenom Skale adaptivnog ponašanja AAMD na uzorku 114 učenika bez teškoća u razvoju i 318 učenika s mentalnom retardacijom oba spola željelo se utvrditi razlike u nivou socijalizacije s ciljem primjene spomenute Skale i u dijagnostičke svrhe. Rezultati ispitivanja pokazuju da se dvije grupe statistički značajno razlikuju kako u odnosu na usvojene vještine i navike (prvi dio Skale) tako i u odnosu na nepoželjne oblike ponašanja (drugi dio Skale), s time da su nešto veća odstupanja djece s mentalnom retardacijom u prvom dijelu Skale. Na taj se način utvrdila pragmatička valjanost Skale kao dijagnostičkog instrumenta za utvrđivanje mentalne retardacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013-0000000-2354 - Programi intervencija i neki okolinski čimbenici edukacijskog uključivanja
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb