Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 576015

Uspoređivanje napretka u socijalizaciji učenika usporenog kognitivnog razvoja u različitim oblicima odgojno-obrazovnog rada


Mavrin-Cavor (Igrić), Ljiljana; Kocijan, Snježana
Uspoređivanje napretka u socijalizaciji učenika usporenog kognitivnog razvoja u različitim oblicima odgojno-obrazovnog rada // Defektologija, 23 (1987), 1; 125-136 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 576015 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uspoređivanje napretka u socijalizaciji učenika usporenog kognitivnog razvoja u različitim oblicima odgojno-obrazovnog rada
(Comparing socialization improvement in pupils with delayed cognitive development in different educational settings)

Autori
Mavrin-Cavor (Igrić), Ljiljana ; Kocijan, Snježana

Izvornik
Defektologija (0351-1839) 23 (1987), 1; 125-136

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Integracija ; socijalizacija ; adaptacija
(Integration ; socialization ; adaptation)

Sažetak
Cilj je ovog rada bio da se ispitaju efekti integracije učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnim uvjetima odgoja i obrazovanja na području socijalizacije. Stoga su se u toku šestomjesečnog perioda provodila četiri različita oblika odgoja i obrazovanja na uzorku od 68 učenika usporenog kognitivnog razvoja. Za procjenu efekta socijalizacije poslužila nam je AAMD skala socijalne adaptacije. Rezultati univarijatne analize varijance pokazuju male efekte eksperimentalnog modela rada na socijalizaciji učenika. Nešto je povećana "socijalna interakcija" , ali ne u dovoljnoj mjeri, jer je grupa u posebnim uvjetima procijenjena kao uspješnija na tom području. Viša razina socijalizacije dostignuta je u eksperimentalnoj grupi u nekim varijablama "samostalnosti". Uspoređujući grupe po rezultatima na II.dijelu AAMD skale-najnižu razinu socijalizacije postiže grupa u posebnim uvjetima, dok grupe u redovnim uvjetima imaju slične rezultate. U daljnjim ispitivanjima bit će potrebno doraditi eksperimentalni oblik rada, kako bi se postigli viši socijalizacijski efekti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-0000000-2354 - Programi intervencija i neki okolinski čimbenici edukacijskog uključivanja

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Mavrin-Cavor (Igrić), Ljiljana; Kocijan, Snježana
Uspoređivanje napretka u socijalizaciji učenika usporenog kognitivnog razvoja u različitim oblicima odgojno-obrazovnog rada // Defektologija, 23 (1987), 1; 125-136 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Mavrin-Cavor (Igrić), L. & Kocijan, S. (1987) Uspoređivanje napretka u socijalizaciji učenika usporenog kognitivnog razvoja u različitim oblicima odgojno-obrazovnog rada. Defektologija, 23 (1), 125-136.
@article{article, author = {Mavrin-Cavor (Igri\'{c}), Ljiljana and Kocijan, Snje\v{z}ana}, year = {1987}, pages = {125-136}, keywords = {Integracija, socijalizacija, adaptacija}, journal = {Defektologija}, volume = {23}, number = {1}, issn = {0351-1839}, title = {Uspore\djivanje napretka u socijalizaciji u\v{c}enika usporenog kognitivnog razvoja u razli\v{c}itim oblicima odgojno-obrazovnog rada}, keyword = {Integracija, socijalizacija, adaptacija} }
@article{article, author = {Mavrin-Cavor (Igri\'{c}), Ljiljana and Kocijan, Snje\v{z}ana}, year = {1987}, pages = {125-136}, keywords = {Integration, socialization, adaptation}, journal = {Defektologija}, volume = {23}, number = {1}, issn = {0351-1839}, title = {Comparing socialization improvement in pupils with delayed cognitive development in different educational settings}, keyword = {Integration, socialization, adaptation} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font