Pregled bibliografske jedinice broj: 576007
Skala procjene svladavanja nastavnog gradiva iz hrvatskog ili srpskog jezika
Skala procjene svladavanja nastavnog gradiva iz hrvatskog ili srpskog jezika // Defektologija, 25 (1989), 1; 73-82 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 576007 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Skala procjene svladavanja nastavnog gradiva iz hrvatskog ili srpskog jezika
(A Scale of assessing achievement in Croatian or Serbian language as a school subject)
Autori
Levandovski, Dubravka ; Mavrin-Cavor (Igrić), Ljiljana
Izvornik
Defektologija (0351-1839) 25
(1989), 1;
73-82
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Skala; procjena; usvojenost
(Scale; estimation; mastering)
Sažetak
Primjenom Skale procjene svladavanja nastavnog gradiva iz hrvatskog ili srpskog jezika na uzorcima učenika usporenog kognitivnog razvoja (N=66) i učenika bez teškoća u razvoju (N=84) nižih razreda osnovnih škola utvrđene su zadovoljavajuće mjerne karakteristike Skale. Analiza rezultata univarijatne analize varijance pokazala je njezinu visoku pragmatičku valjanost. Interna mjerna svojstva pojedinih čestica i Skale u cjelini izražena su visokim vrijednostima većine koeficijenata pouzdanosti, reprezentativnosti, homogenosti, valjanosti i diskriminativnosti. Ovaj mjerni instrument namijenjen je prije svega nastavnicima razredne nastave u svrhu prve procjene usvojenosti nastavnog gradiva iz materinskog jezika učenika usporenog kognitivnog razvoja. Isto tako može poslužiti defektolozima - stručnim suradnicima u programiranju obrazovnih sadržaja s tim učenicima u redovnoj osnovnoj školi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013-0000000-2354 - Programi intervencija i neki okolinski čimbenici edukacijskog uključivanja
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Dubravka Levandovski
(autor)