Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 576007

Skala procjene svladavanja nastavnog gradiva iz hrvatskog ili srpskog jezika


Levandovski, Dubravka; Mavrin-Cavor (Igrić), Ljiljana
Skala procjene svladavanja nastavnog gradiva iz hrvatskog ili srpskog jezika // Defektologija, 25 (1989), 1; 73-82 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 576007 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Skala procjene svladavanja nastavnog gradiva iz hrvatskog ili srpskog jezika
(A Scale of assessing achievement in Croatian or Serbian language as a school subject)

Autori
Levandovski, Dubravka ; Mavrin-Cavor (Igrić), Ljiljana

Izvornik
Defektologija (0351-1839) 25 (1989), 1; 73-82

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Skala; procjena; usvojenost
(Scale; estimation; mastering)

Sažetak
Primjenom Skale procjene svladavanja nastavnog gradiva iz hrvatskog ili srpskog jezika na uzorcima učenika usporenog kognitivnog razvoja (N=66) i učenika bez teškoća u razvoju (N=84) nižih razreda osnovnih škola utvrđene su zadovoljavajuće mjerne karakteristike Skale. Analiza rezultata univarijatne analize varijance pokazala je njezinu visoku pragmatičku valjanost. Interna mjerna svojstva pojedinih čestica i Skale u cjelini izražena su visokim vrijednostima većine koeficijenata pouzdanosti, reprezentativnosti, homogenosti, valjanosti i diskriminativnosti. Ovaj mjerni instrument namijenjen je prije svega nastavnicima razredne nastave u svrhu prve procjene usvojenosti nastavnog gradiva iz materinskog jezika učenika usporenog kognitivnog razvoja. Isto tako može poslužiti defektolozima - stručnim suradnicima u programiranju obrazovnih sadržaja s tim učenicima u redovnoj osnovnoj školi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-0000000-2354 - Programi intervencija i neki okolinski čimbenici edukacijskog uključivanja

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dubravka Levandovski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Levandovski, Dubravka; Mavrin-Cavor (Igrić), Ljiljana
Skala procjene svladavanja nastavnog gradiva iz hrvatskog ili srpskog jezika // Defektologija, 25 (1989), 1; 73-82 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Levandovski, D. & Mavrin-Cavor (Igrić), L. (1989) Skala procjene svladavanja nastavnog gradiva iz hrvatskog ili srpskog jezika. Defektologija, 25 (1), 73-82.
@article{article, author = {Levandovski, Dubravka and Mavrin-Cavor (Igri\'{c}), Ljiljana}, year = {1989}, pages = {73-82}, keywords = {Skala, procjena, usvojenost}, journal = {Defektologija}, volume = {25}, number = {1}, issn = {0351-1839}, title = {Skala procjene svladavanja nastavnog gradiva iz hrvatskog ili srpskog jezika}, keyword = {Skala, procjena, usvojenost} }
@article{article, author = {Levandovski, Dubravka and Mavrin-Cavor (Igri\'{c}), Ljiljana}, year = {1989}, pages = {73-82}, keywords = {Scale, estimation, mastering}, journal = {Defektologija}, volume = {25}, number = {1}, issn = {0351-1839}, title = {A Scale of assessing achievement in Croatian or Serbian language as a school subject}, keyword = {Scale, estimation, mastering} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font