Pregled bibliografske jedinice broj: 575894
Kvalitativna analiza ispita provedenih 2008. godine u osnovnim školama: integracija nastavnih sadržaja iz biologije, fizike i kemije
Kvalitativna analiza ispita provedenih 2008. godine u osnovnim školama: integracija nastavnih sadržaja iz biologije, fizike i kemije / Marković, Nenad ; Ćurković, Natalija ; Matoic, Irena (ur.). Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2010 (monografija)
CROSBI ID: 575894 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvalitativna analiza ispita provedenih 2008.
godine u osnovnim školama: integracija nastavnih
sadržaja iz biologije, fizike i kemije
(Qualitative analysis of primary school exams
conducted in 2008: science)
Urednik/ci
Marković, Nenad ; Ćurković, Natalija ; Matoic, Irena
Ostali urednici
Marković, Nenad
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
Grad
Zagreb
Godina
2010
Stranica
46
ISBN
978-953-7556-20-4
Ključne riječi
nacionalni ispit ; prirodoslolvlje ; kvalitativna analiza
(national exam ; science ; qualitative analysis)
Sažetak
Prirodoslovna pismenost definira se kao sposobnost korištenja prirodoslovnog znanja, prepoznavanja pitanja i izvođenja zaključaka temeljenih na dokazima radi razumijevanja i lakšeg donošenja odluka o prirodnom svijetu i promjenama koje u njemu izaziva ljudska aktivnost. U skladu s dokumentima Vlade i MZOŠ-a donesena je Strategija vanjskog vrednovanja obrazovnih postignuća učenika osmih razreda. Na osnovu strategije nacionalnih ispita postavljen je cilj nacionalnih ispita: provjeriti obrazovna postignuća misleći time na sposobnosti rješavanja problemskih interdisciplinarnih zadataka i kompetencije u učenju istraživanjem i otkrivanjem, te donošenju zaključaka na temelju istraživanja. U skladu s navedenim činjenicama koncipiran je jedinstveni ispit u tri dijela koji je sadržavao ispit iz Biologije, Kemije i Fizike. Po četvrtina pitanja na ispitu bila je vezana uz svaki pojedini predmet, a preostala četvrtina odnosila se na interdisciplinarne zadatke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika, Kemija, Biologija, Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb,
Nacionalni centar